Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Skulle ofte ønske at jeg kunne vært "en flue på veggen" inni gutters hode. Nå er ikke dette særlig mulig(!), så jeg har noen spørsmål til dere, som jeg håper dere kan og vil svare på Spørsmålene: * Hvordan vet dere at hun er "den rette"? * Hva er forskjellen på en jente som dere bare vil ha det gøy med, og en som dere vil ha et mer seriøst forhold til? * Hvordan differansierer dere en jente som venn, eller kjæreste-materiell i hodet deres? * Hvilket kroppsspråk(evt. andre ting) bruker dere for å vise at dere er innteressert, og hva bør jenter gjøre for å vise det samme? Veit dette var mange spørsmål. Så alle trenger ikke svare på alle om dere syns det blir litt for masse, men kjekt om dere svarer! Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) * Vet ikke, en føler det bare. Men man ser dette over en tid. * En vi vil ha det gøy med er ofte en litt ukjent person. En som vi ikke har noen følelser for. En vi vil har som kjæreste merker man ofte med en gang, at det er noe der. En som man ikke klarer å slutte å tenke på og alt er bare kjempefin med henne. * Hmm,vanskelig spørsmål. Er man skikkelig gode venner og har vært det lenge, vil man helst ikke ødelegge vennskapet med et kjæresteforhold. (varierer fra person til person) * Vi flørter, tar på og gir en haug med komplimenter. Jentene bør gjøre det samme eller spille litt ''hard to get''. Det gjør ofte guttene enda mere interesserte. Dette er fra mitt perspektiv:) Håper det hjalp deg litt Endret 20. mai 2008 av _Bajazzo_ Lenke til kommentar
Gjest Gjesten Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Eneste jeg vet er det siste punktet, det varierer så fra person til person. Noen blir rett og slett usikre, mens å spille "hard to get", kan være "farlig" også. Du kan risikere at personen gir deg rett og slett opp dersom du spiller hard to get, og dersom begge spiller hard to get, så kommer man jo ingen vei. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Liker gutten deg skikkelig godt, så spiller han ikke hard to get. Det kan jeg nesten love deg. Men har du noe på gli nå, så gjerne fortell, så kan vi gi det nærmere råd. Og hvis han gir deg opp, så er det ikke så mye å samle på uansett. Men jeg kan jo ta feil Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kans svare på den siste. Jenter burde vise interesse, ikkje bare tro at vi skal følge etter dere om dere ikke gjør det. Det aller viktigste for meg iallefall er at jenta helt klart viser at hun er interessert, for SÅ å kanskje spille litt hard to get, med et lurt smil på lur. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Skulle ofte ønske at jeg kunne vært "en flue på veggen" inni gutters hode. Nå er ikke dette særlig mulig(!), så jeg har noen spørsmål til dere, som jeg håper dere kan og vil svare på Spørsmålene: * Hvordan vet dere at hun er "den rette"? * Hva er forskjellen på en jente som dere bare vil ha det gøy med, og en som dere vil ha et mer seriøst forhold til? * Hvordan differansierer dere en jente som venn, eller kjæreste-materiell i hodet deres? * Hvilket kroppsspråk(evt. andre ting) bruker dere for å vise at dere er innteressert, og hva bør jenter gjøre for å vise det samme? Veit dette var mange spørsmål. Så alle trenger ikke svare på alle om dere syns det blir litt for masse, men kjekt om dere svarer! Fine spørsmål! Og de besvares med: Vet ikke! Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Phanny Ja, helt enig. Må være en viss grense med ''hard to get''. Jenta kan ikke gjøre slik at hvis hun sier hopp, så hopper han feks. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) * Hvordan vet dere at hun er "den rette"? Det vet man vel aldri, men om det føles rett så er det vel greit nok å satse... * Hva er forskjellen på en jente som dere bare vil ha det gøy med, og en som dere vil ha et mer seriøst forhold til? Ingenting * Hvordan differansierer dere en jente som venn, eller kjæreste-materiell i hodet deres? Jeg gjør vel egentlig ikke det. * Hvilket kroppsspråk(evt. andre ting) bruker dere for å vise at dere er innteressert, og hva bør jenter gjøre for å vise det samme? Generell flørting, om jeg bruker noe mer kroppsspråk enn det er det hvertfall ubevisst. Edit: Vil bare legge til at jenter som spiller hard to get ikke er noe jeg interesserer meg for. Om de derimot er hard to get kan det jo være litt...ehm...gøy. Endret 20. mai 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 * Hvordan vet dere at hun er "den rette"? Det vet jeg ikke, det er jo det jeg vil finne ut. Som regel så er det ett eller annet med personligheten som til syvende og sist bare ikke funker.. * Hva er forskjellen på en jente som dere bare vil ha det gøy med, og en som dere vil ha et mer seriøst forhold til? Som sagt som ovenfor, det finner jeg ikke ut før jeg har hatt det gøy med henne. Jeg har møtt mange merkelige folk, så jeg ser fort om hun er kjærestemateriale. Og da er det jo bare å kjøre på * Hvordan differansierer dere en jente som venn, eller kjæreste-materiell i hodet deres? Hvis det er snakk om at vi skal date eller lignende så gjør jeg ikke det før jeg kjenner henne. Først er hun en potensiell kjæreste, helt til jeg finner ut hvordan hun er. Så da går det jo enten opp eller ned. * Hvilket kroppsspråk(evt. andre ting) bruker dere for å vise at dere er innteressert, og hva bør jenter gjøre for å vise det samme? Berøring, øyekontakt og andre småhint. Håper jo selvfølgelig dama er såppass oppegående at hun gjør det samme tilbake, og ikke går ut i fra at jeg leser tankene hennes. Er sjelden ett problem heldigvis.. Veit dette var mange spørsmål. Dette var da ikke mange, kom med flere! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) * Hvordan vet dere at hun er "den rette"? Det finnes mange rette. Om jeg skal satse på noen gjør jeg det ikke uten av hun er interessert i meg og ikke styrer på andre gutter/menn * Hva er forskjellen på en jente som dere bare vil ha det gøy med, og en som dere vil ha et mer seriøst forhold til? Mye med signaler hun sender ut. Fremgangsmåten hennes, hva hun sier osv. Om hun prøver å gjøre meg interessert ved å lokke med sex får hun heller ikke mer enn det av meg. Også mye med utstråling å gjøre, om ei utstråler at hun er såå deilig og populær så føler jeg bare for å ha det gøy. Derimot om hun er litt mer roligere og nesten sjenerende søt og kosete så vurderer jeg heller å bruke lenger tid på henne * Hvordan differansierer dere en jente som venn, eller kjæreste-materiell i hodet deres? Vennene er bare dem som jeg henger med og tørrprater om tykt og tynt, kjærestematriell er gjerne dem som jeg får et mer lekent vennskap med fra starten av. Da med erting, øyekontakt, berøringer osv. * Hvilket kroppsspråk(evt. andre ting) bruker dere for å vise at dere er innteressert, og hva bør jenter gjøre for å vise det samme? Når jeg er interessert trekker jeg alltid på øyenbrynene når jeg sier hei, smiler mer og holder huet hevet og prater og ler mer enn til dem jeg ikke er interessert i Når jeg tar øyekontakt med ei jente og hun klarer å holde den helt til jeg glefser etter henne så er jeg smeltet ;P Endret 21. mai 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) * Hvordan vet dere at hun er "den rette"? Har ikke truffet henne enda. Siden det fåregår så mye rart i hodet mitt. Men begynner man og tenke på henne så starter det vell. * Hva er forskjellen på en jente som dere bare vil ha det gøy med, og en som dere vil ha et mer seriøst forhold til? Siden jeg ikke har hatt noen særlig mange forrhold så vet jeg ikke helt. Men prøver meg på og ha det gøy først. Så får vi se hva som skjer. I alle fall jeg var da drita, vi kyssa noe grassalt. Men vi skydde hverandre dagen derpå. Tror det var min feil. Jeg er som regel ikke klar for noe forrhold. Så jeg er redd. * Hvordan differansierer dere en jente som venn, eller kjæreste-materiell i hodet deres? Åh! Vil hun skikkelig være min kjæreste og viser kjærlighet og jeg gjør det tilbake så vil det bli kjærestemateriale i mitt hode. En dame som venn? FriendZone? Skummle greier. Men det har vært fantastisk og hatt en ordtlig dame som venn også! * Hvilket kroppsspråk(evt. andre ting) bruker dere for å vise at dere er innteressert, og hva bør jenter gjøre for å vise det samme? Jeg gidder ikke og vise noe interesse når hun ikke gidder. Jeg kikker på hun litt. Jeg er nuub/nybegynner så jeg satser mer på at damene gjør tingene sine (:! Jeg vet at det er Totalt feil siden damene gjerne satser på at mannen gjør dette. Er jeg fryktelig borte tar jeg og fører ann, men går dårlig som regel. Endret 21. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Man finner "den rette" omtrent hver gang man er forelsket. Jeg har vanskeligheter med å tro at det finnes én som er den rette, at man er skapt for hverandre og alt det pisset. Det finnes derimot flere som man passer tilnærmet optimalt med. Derfor er det så vanskelig så si sikkert hvem som er den rette, siden det er flere som egentlig er det. En som jeg vil ha det gøy med, trenger ikke nødvendigvis å passe godt sammen med meg. Så lenge hun har en bra kropp og en personlighet som jeg overlever med i noen måneder, fungerer hun bra nok til formålet sitt. Hvis jeg derimot skal ha et seriøst forhold til noen, har jeg mye høyere krav. Hvordan jeg skiller mellom en venn og en potensiell kjæreste, er enkelt og greit forelskelse. Blir jeg ikke forelsket eller lignende, forblir hun bare en venn. Det blir litt feil å prøve og få følelser for noen. Kroppsspråket bruker jeg sjeldent bevisst, og de gangene jeg gjør det oppfattes det sikkert helt annerledes enn jeg hadde tenkt. Det ble mye rot her, men jeg håper at jeg har fått frem poengene mine. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 * Hvilket kroppsspråk(evt. andre ting) bruker dere for å vise at dere er interessert, og hva bør jenter gjøre for å vise det samme? Min taktikk (som ikke har funket for meg - så langt) er å bruke ekstra tid med jenta jeg er interessert i. Slå av en prat, sette meg med henne ved lunsjbordet osv. Da gir jeg henne en slags mulighet til å vise hvorvidt hun er interessert selv, ut fra hvordan hun reagerer på tilnærmingen. Hjelper selvfølgelig om hun er alene, slik at hun legger merke til meg, og at jeg ikke bare er en til i mengden. Hvis jeg føler at hun åpner seg så blir jeg litt småflørtete, skrur på sjarmen litt etter litt. Føler ikke at det er jeg som har mest 'sjangs' hos jentene, ihvertfall ikke utseendemessig, så jeg satser heller på personlighet og andreinntrykk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) * Hvordan vet dere at hun er "den rette"? Jeg har enda ikke opplevd at noen er "den rette", men man merker forskjellen på om hun er noe å samle på over tid, og ikke. * Hva er forskjellen på en jente som dere bare vil ha det gøy med, og en som dere vil ha et mer seriøst forhold til? Forskjellen at jenta jeg har det gøy med ikke er et kjærestemateriale, altså noen jeg ikke har følelser for og som jeg ikke kan tenke meg å presentere for venner og familie. * Hvordan differansierer dere en jente som venn, eller kjæreste-materiell i hodet deres? Man merker om man vil være venn, kun ha sex, eller ha et forhold. Det går på instinkt for min del, og kan ikke forklares. * Hvilket kroppsspråk(evt. andre ting) bruker dere for å vise at dere er innteressert, og hva bør jenter gjøre for å vise det samme? Jenter bør bare si det rett ut gutter også for den saks skyld. Jeg hadde ihvertfall tatt hintet hvis du tok hånda mi o.l på fest, byen, kino, film osv. Nå er det lenge siden jeg har likt noen i den forstand, så det husker jeg ærlig talt ikke. Jeg sa det iallefall rett ut til eksen. Endret 22. mai 2008 av thrice Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) * Hvordan vet dere at hun er "den rette"? Det vet man ikke. Selv om det ikke finnes noen "rette" i min bok. Kun de med best preferanser. * Hva er forskjellen på en jente som dere bare vil ha det gøy med, og en som dere vil ha et mer seriøst forhold til? Det kommer helt ann på. Oftest hvis vi har bra sex * Hvordan differansierer dere en jente som venn, eller kjæreste-materiell i hodet deres? Jeg ser ikke etter jenter som kjærestemateriell. Hos jenter som jeg skal ha som venner ser jeg stort sett etter humor, bein i nesa og intelligens. * Hvilket kroppsspråk(evt. andre ting) bruker dere for å vise at dere er innteressert, og hva bør jenter gjøre for å vise det samme? Les guiden min... Endret 22. mai 2008 av PUA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå