PyrionZ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Skal bestille krank til sykkelen min i fra utlandet, men typa i butikken sa at jeg burde bestille med attached order form. Hva er dette? Takker for svar; ) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vedlagt bestillingsskjema. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Og det vil si? Hvordan går bestillinga til da? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har du fått en katalog fra butikken eller noe sånt? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Nei, typa i butikken sa at jeg skulle bestille via dette, så skjønner det ikke helt: S Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg kan se for meg tre muligheter: - Du har kjøpt en sykkel der, og har fått med et skjema for å kunne bestille flere deler. - Du har fått en katalog når du har vært der, og inni katalogen ligger det et bestillingsskjema som kan brukes til å bestille deler fra katalogen. - Du har funnet deler på nettet, og på nettet ligger det et bestillingsskjema som du kan fylle ut (enten i papirform eller digitalt). Hvis du hadde vært litt mer åpen rundt detaljene, så hadde det kanskje vært litt lettere å komme med forslag. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Linker rett til sida jeg, så kan du se der? Linky! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det ser ut som at det holder å trykke på "Add to cart" og trykke "Checkout" når du kommer til handlevognsiden. Da kommer du til et skjema der du skal fylle ut navn, adresse, land, osv. En helt vanlig nettbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå