ktt Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Er det noen som vet hvordan jeg lager talenavn på denne telefonen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 eh, legger til en kontakt (i telefonminnet) og velger voice name? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 (Meny)->Telefonbok->[velg den du skal ha tale på]->Endre->Lagre i: Telefon->Talenavn->[trykk taletasten en gang, raskt]->[si kommandoen]->[trykk taletasten en gang til, raskt]->si den samme kommandoen en gang til] TADA! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 unnskyld at jeg hopper helt av temaet i innlegget, men siden jeg ser du har fått svar så syntes jeg det var greit... jeg lurer på hvordan du klarer å skrive så ekstremt mange innlegg (196 når jeg skriver) på så kort tid ( ca. en måned når jeg skriver). Måtte bare få det ut - for all del ikke noe negativt, for svarene (som oppfor) er jo bra de :smile: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Si det du... Da jeg først kom inn på forumet her ved en tilfeldighet (husker ikke hva som skjedde, men jeg søkte etter gratis ringelyder på Google) la jeg spesielt merke til deg (cnil) og Tele-Harry (hehe, kult navn) av en eller annen grunn. Jeg har ganske få poster i søppel, men jeg er litt rundt da, Annet om data, konsoll, programvare, tips og tricks (På mobil-siden). Jeg prøver jo å hjelpe så mange, og så mye som mulig da... Burde kanskje sendt dette som PM... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå