Meuchelmorder Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 hvordan setter man CHMOD på .txt filer til 777 Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 hø ? skjønner ikke... skal jeg sette det som navn på fila ?.. jeg vet ikke hva chmod filnavn er Lenke til kommentar
magikern Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 chmod = kommandoen filnavn= et eksempel jeg brukte hva fila de heter vet du vel best selv. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Ved hjelp av eit FTP-program kan du gjere dette ved å høgreklikka på fila og velge "Set file permissions" (kanskje det er under Preferences i enkelte program). 777 betyr lese, skrive og kjøre-rettigheter for alle. Dersom du skal gjere det i Linux, som dei andre har foreslått, så er kommandoen "chmod 777 <fil> [...<fil>]". Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 chmod("filename",0777); er viktigt med 0 forran dei tre siffrene. koffor veit eg ikkje. det berre er sonn :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå