Gå til innhold

Lystgass, hvordan få ut lystgassen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N2O har en effekt på kroppen som gjør at du begynner å smile og le, deretter navnet "lattergass". Dersom du puster inn CO2 vil ikke det ha samme effekten.

Nei, effekten vil vel bortimot være den motsatte. :p

Hehe, dette blir artigere jo mer jeg tenker på det, faktisk. Å puste inn CO2, altså. Tåpeligere ting å gjøre tror jeg du skal lete lenge etter ...

Lenke til kommentar

Effekten varierer fra person til person, noen begynner å le, andre blir bare borte.

k-orm: De selger det på Jernia noen steder, eller ihvertfall solgte det. De hadde det f.eks på Jernia i Ski for ett år siden, men har fjernet det av visse grunner.

Lenke til kommentar

Herregud! Ikke for å være slem, men er dere stokk dumme? Du innhalerer ikke CO2 for morroskyld. Da er du eveneveik! Hva blir det neste, sniffe lim? Tror det er på høy tid at du tenker over hva du vil i livet, vil du være den som dør av CO2 forgiftning?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hvorfor i helvete vil du innhalere lystgass? Høres ut som om du er retard nok fra før, få heller fastlegen din til å skrive ut en resept på Valium.

Var det derimot helium du tenkte på, dvs. gassen som er i ballonger og gir smurfestemme er det fullt mulig å få kjøpt på flasker.

det gikk årets tilbakestående pris til deg.

Retard fordi han vil prøve lystgass?

Du som er retard når du tror han snakker om helium..

Han lurte på om det var en lur måte å gjøre det på...

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare leie den gassen du trenger fra en industrigassleverandør?

eks: http://www.tema-norge.no/1167972/

Blir jo bare bortkastede penger å forsøke å få noen "rus" av N2O via en ballong, du merker ikke noe særlig før du har inhalert skikkelig et par ganger uansett.

Btw. er det kanskje like kjekt å bare bestille en flaske oksygen. Oksygen får deg til å bli både oppstemt og uthvilt, uten sideeffekter.

Det eneste du ikke må finne på å gjøre i et rom fullt av oksygen, er å fyre opp en sigarett..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare leie den gassen du trenger fra en industrigassleverandør?

eks: http://www.tema-norge.no/1167972/

Blir jo bare bortkastede penger å forsøke å få noen "rus" av N2O via en ballong, du merker ikke noe særlig før du har inhalert skikkelig et par ganger uansett.

Btw. er det kanskje like kjekt å bare bestille en flaske oksygen. Oksygen får deg til å bli både oppstemt og uthvilt, uten sideeffekter.

Det eneste du ikke må finne på å gjøre i et rom fullt av oksygen, er å fyre opp en sigarett..

oksygen har vel ingen slike effekter. Jeg har flere ganger prøvd å puste 100% oksygen uten å oppleve noe slikt (merket vel egenklig ikke noe forskjell fra å puste vanlig luft). Lystgass derimot gir en ganske sterk rus, men med mindre du blander oksygen i lystgassen (slik tannlegen har) så kan du ikke puste det så veldig lenge da du etterhvert i såfall vil besvime av oksygenmangel.

Og du vil dermed få en veldig kort rus av lystgass med mindre du får tak i noe tannlegegass eller en slags blandesak som kan blande inn noe oksygen i gassen (nærmeste dykkersjappe burde kunne fikse det)

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Karer da, denne tråden døde ut i mai 2008 (det var det jeg kommenterte i min forrige post). Jeg tipper trådstarter har funnet ut av "problemet" for leeenge siden ... :whistle:

Komisk.. Hadde glemt denne tråden. Husker det godt, though. Hørte noen historier om at det var "kjempegøy", jeg jeg måtte bare prøve det, hehe.

I ettertid ser jeg at et par pils er bedre :) 'Too much time on my hands'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...