Jimmith Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg ble med i denne konkuransen : http://threespeech.com/blog/?p=1079 og vant førsteplassen! Det vil si det store bildet og spillet i seg selv (her er kåringen: http://threespeech.com/blog/?p=1092 ) Beklager, jeg måtte få det ut Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hehe, nice! Leste om konkurransen tidligere, men gadd ikke delta. Da vet vi at nordmenn har sjangse til å vinne der også. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Jepp Vet a rakkern hvor jeg skal gjøre av bildet da, tviler på at madammen er så sugen på å henge det i stua. Spørs vel om ikke jeg blir nødt til å slenge det ut på ebay eller no. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jepp Vet a rakkern hvor jeg skal gjøre av bildet da, tviler på at madammen er så sugen på å henge det i stua. Spørs vel om ikke jeg blir nødt til å slenge det ut på ebay eller no. Eller bare sende det til meg. Det var jo dritkult! Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Nå har bildet annkommet ( bedre sent enn aldrig) fikk også spillet (PAL versjon heldigvis) og en noenlunde stilig codemasters t-skjorte. Hvis noen er sugne på å kjøpe bildet skal jeg gi det fra meg billig, kanskje i bytte mot spill eller no Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Haha rått bilde Vil faktisk ha det selv Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Bare heng det opp i stua, drit den ene enden av glaksen og tilbake i madammen, de er da du som er mannen i huset! Endret 5. juli 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hehe gratulerer:) utrolig fett bilde Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hvor starter budrunden? jeg byr 100,- mer en det. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Oj, var visst fler som var interresert For at det ikke skal bli feil (mener jeg leste et sted at disse forumene ikke skal brukes til kjøp og salg) så lurer jeg på å slenge det ut på en eller annen auksjonstjeneste. Dere må uansett gjerne pm'e meg med hva dere kunne tenke dere å gi, så jeg jeg har noen anelse om hva jeg bør sette som startpris, så lover jeg å gi beskjed når jeg får lagt det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå