Gå til innhold

Endring av kode...

Anbefalte innlegg

Hei :)

Lurer på en ting. Jeg har en webløsning som gjør sånn at alle elektronikk-komponentene mine ligger på internett så jeg vet hvor jeg finner de i hyllene :)

Sånn enkelt hvordan det virker. Jeg kan trykke på en knapp som legger til komponenter, jeg må bare velge hvor den ligger, og hvor mangen jeg har.

Det jeg trenger:

At når et popupvindu kommer opp, så står det hvor mangen komponenter jeg har, jeg trenger at det skal bli en tekstboks under, og på siden av den så må det være et "+" og "-" tegn, sånn at hvis jeg har 10 stk igjen, så kan jeg skrive feks. 5 i den tekstboksen og trykke på "+" så oppdaterer databasen seg, og sier jeg har 15...

Noen som kan ta på seg denne jobben? Eventuelt hvor mye du skal ha for og gjøre det, og alle viktigst, hvor lang tid vil det ta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg vet hvor mangen jeg har.. Det er en linje først som det står hvor mangen jeg har, så har jeg laget et felt under den, men et pluss og et minus tegn, så jeg vil at når det står at jeg har 10 igjen, og jeg går på det felte jeg har laget og skriver feks. 5 og trykker på plusstegnet, så tar den og legger på di 5 sånn at det står jeg har 15...

Lenke til kommentar

Sorry, trodde jeg posta koden jeg, men glemte vist det...

Her er link til koden :)

Link

som du ser her, så har jeg klart og gjøre den lette jobben med og legge inn det felte til "legg til / Fjern" og pluss og minustegnet, men sliter litt mer med og få det sånn at når jeg skriver noe inn i det felte som heter "legg til / Fjern" og trykker pluss eller minus, så endrer den svaret i "lager"

Takk for hjelp uansett, håper noen klarer dette bedre enn meg :p

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

For at vi skal kunne hjelpe deg, må vi nesten se den php-koden som tar imot input fra dette skriptet. Jeg antar at det heter "formsubmit_pop.php".

Edit: Mtp på koden og de andre postene du har her i forumet antar jeg at dette er en ferdig løsning som du prøver å endre på. Jeg ville anbefalt å lære seg litt php ved å gjøre enklere ting før du starter på nooe som dette. Ikke vondt ment.

Endret av Raring
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...