Gå til innhold

For godt til å være sant?

Anbefalte innlegg

Vet egentlig ganske lite om PCer men 5990kr for en Acer med Dual Core, 2gb ram, 250gb lagringsplass og ett [/b]Nvidia GeForce 9300M[/b] hørest ut som en spøk :S er ikke 9000-serien ganske high-end?

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=92723

Ligger det noe mystisk bak her? Har sjekka de fleste tullete hakene, som noen av de billig-pcene som mangler operativsystem og nettverkskort men denne så bare ut som ett godt kjøp.

Slå til? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var ikke noe ræser PC ut fra de testene der.

Ytelsen på 5720ZG var ikke noe særlig mere en gamlemaskina mi med opprocka XP2500+ prosessor fra 2003.

Regner med at gamlemaskinen din ikke var en bærbar til 6000kr...

Hadde jeg hatt pengene til noe mye bedre hadde jeg kjøpt det. Det jeg egentlig ville frem til var hvorvidt det var et godt kjøp.

Endret av Wakeman
Lenke til kommentar
Nei det var ingen bærbar men trodde utviklinga på bærbarfronten ikke låg så langt etter stasjonærbokser.

Her snakker vi om en nesten 5 år gammel stasjonær som holder følge med en ny bærbar

Dette er ikke din skrytetråd, eller en der du reflekterer over utvikling på bærbare PCer. Jeg vil bare vite om jeg får en stødig PC for pengene jeg betaler, om du finner en bedre en i samme prisklasse er du velkommen til å si ifra.

Lenke til kommentar

Dell XPS M1530

Intel? Core™ 2 Duo Processor T5550 (1.83 GHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2 cache)

15,4" Widescreen™ WXGA (1280x800) TFT-skjerm (220 nit) med TrueLife™

2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024]

250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

NVIDIA® GeForce™ Go 8400M GS med 128 MB dedikert grafikkminne

6790,-

- 10% *

= 6111,-

Og da er frakten inkludert. :)

* Her

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Vet egentlig ganske lite om PCer men 5990kr for en Acer med Dual Core, 2gb ram, 250gb lagringsplass og ett [/b]Nvidia GeForce 9300M[/b] hørest ut som en spøk :S er ikke 9000-serien ganske high-end?

9300M er en krympet versjon av 8400M, med andre ord langt fra high end.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...