-Teddy- Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har en eBay konto som står ubrukt med min norske adresse. Mulig jeg nå skal handle noe fra statene som kun sendes til statene, derfor må jeg bruke JetCarrier. Har ikke helt funnet ut av hvordan alt fungerer på eBay, men må jeg opprette en ny konto med ny adresse, eller kan jeg velge en egen adresse å få tilsendt denne pakken til? (JetCarrier boksen min) Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har en eBay konto som står ubrukt med min norske adresse. Mulig jeg nå skal handle noe fra statene som kun sendes til statene, derfor må jeg bruke JetCarrier. Har ikke helt funnet ut av hvordan alt fungerer på eBay, men må jeg opprette en ny konto med ny adresse, eller kan jeg velge en egen adresse å få tilsendt denne pakken til? (JetCarrier boksen min) Ja, du kan legge inn flere shipping-adresser på samme ebay-konto. (My ebay-account-adresses-view all shipping adresses) Lenke til kommentar
teo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du må passe litt på hvor stor pakken du skal få sendt er. De tar godt betalt for store pakker selv om vekten er lav... Bestilte en pakke som veide 3,5 kg og ble fakturert for 12kg pga størrelse (en sekk). Forventet at frakten skulle kose 355,- før moms, men de tok 710,-... Kunne kjøpt sekken i Norge..... Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du må passe litt på hvor stor pakken du skal få sendt er. De tar godt betalt for store pakker selv om vekten er lav... Bestilte en pakke som veide 3,5 kg og ble fakturert for 12kg pga størrelse (en sekk). Forventet at frakten skulle kose 355,- før moms, men de tok 710,-... Kunne kjøpt sekken i Norge..... Ja, det er ganske irriterende når avsender tilsynelatende har brukt den aller største pappeska han fant, og fylt den med noen småting pluss 50 liter isoporkuler -men personlig har jeg aldri tapt penger på å handle noe fra USA enda, jeg har bare ikke spart så mye som jeg håpet. Nettbutikker som sender varer fra forskjellige lagere slik at det blir flere pakker, gjerne med mye luft i alle, er også irriterende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå