Sandman2k Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har verken isopropanol eller lakkfjerner, noen forslag?? et eller annet ALLE har. ikke white sprit da..... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kondensfjerner, koster sikker 20 kr på nærmeste bensinstasjon Lenke til kommentar
superman Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Råder deg til å løpe til butikken (bare du ikke bor langt ute på bondelandet da) og kjøpe isopropanol i stedet. Da er du garantert bra resultat. Lenke til kommentar
starfigther Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 var ikke bare bare å få kjøpt isopropanol i en by, var jo tilnermet ren sprit :o å det solgte de ingen plasser (dvs polet eller bensinstasjoer) måtter ringe arcus personlig eller noe i denn duren. men fikk på skolen så ble bra tilslutt Lenke til kommentar
superman Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kjøpte min hos fargehandleren... Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 rødsprit fungerer også greit.. jeg bruke Q-tips å dypper de e rødsprit.. for det blir ingen rester igjenn fordi det fordamper Lenke til kommentar
mbst Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Rødsprit skal visstnok legge igjen et fettlag, lite lurt. Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kondensfjerner fra Esso er min vidundermedisin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå