eplemufc Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei! Har for tiden skurrete bilde på tvene i huset, og inget bildet der det er dekoder. Dette har andre naboer også bekreftet at de har opplevd i det siste. Derfor har jeg ring til kundeservicen 06090, men der er det bare en "data-kvinne" som lar meg velge forskjellige ting i det vide og brede, uten at jeg noen gang får meg frem til en kundenbehandler! Og det er da vel pålagt å ha en "levende person" bak den irriterende "data-kvinnen"? Og jeg mener å ha hørt et triks som gjør at man slipper all knotingen med valg, men bare kan taste inn noe(uansett kundetelefon) etter man har ringt, slik at man slipper velgingen og kommer rett til kundebehandler! kan dette stemme? Og isåfall, hvordan gjør jeg dette? Tusen takk for svar Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 har en kjenning som jobber i canal digital. nett sendt han en sms så får vi se ka han sier. vil tippe du må gå samme vei som alle andre med å ringe 06090, men vi får se .... Lenke til kommentar
eplemufc Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Okei Vil jo tippe at de som jobber der ikke vil gå ut med slik informasjon om det går, men kanskje. Og jeg skulle gjerne trykket meg igjennom om jeg fikk alternativet "trykk 4 om du vil snakke med en kundebehandler", men det får jeg aldri ;\ Lenke til kommentar
Loko Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tipper du har problemer med å komme igjennom nå siden det er en enorm pågang pga bakkenettet blir lagt ned i oslo/akerhus i disse dagene. Lenke til kommentar
eplemufc Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 har ikke problemer med å komme igjennom, for Det er ikke noe å komme gjennom til..... Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 då har eg endelig fått tak i han. det finnes ikke direktenr til kundebehandlere. han mente (va litt usikker) at du kunne trykke firkant-tasten når datadamen begynner å mase. så du får prøve det Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 En generell betrakning (er ikke sikkert dette fungerer hos CD, men..) : Hvis det er lang kø på kundeservice, kan det lønne seg å ringe opp igjen og heller taste seg fram til salgsavdelingen - her får du mye raskere svar! De vil vel ikke at potensielle kunder skal vente seg ihjel.. Vel framme hos salgspersonen ber du om å bli satt over til support, noe som jeg har inntrykk av er mye raskere enn å stå i den vanlige køen.. Kan være verdt et forsøk! Lenke til kommentar
eplemufc Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Takk for svar! Ringte et nummer til Relacom som sto på en lapp fra Canal Digital, og på den måten fikk jeg tak i noen som drev med kabelnettet rundt her. Egentlig skal det være arbeid med kabelnettet til klokken 1600, men hos oss er det dårlig hele dagen. Og siden det drives arbeid på vårt postnummer har Canal Digital koblet ut kundeservice med kundebehandler på vårt postnummer (herregud, så dårlig....) Lite gjennomtenkt om noen lurer på noe annet en det arbeidet, eller om det er som hos oss; at det ikke er det som er feilen, men noe annet.... gjeewaytee: prøvde med firkant men det fungerte ikke. Kanskje det fungerer når kundebehandler "er koblet inn" igjen på vårt postnummer. Får håpe det blir fikset i dag, hvis ikke evakueres huset 2045 i kveld!! Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Takk for svar!Ringte et nummer til Relacom som sto på en lapp fra Canal Digital, og på den måten fikk jeg tak i noen som drev med kabelnettet rundt her. Egentlig skal det være arbeid med kabelnettet til klokken 1600, men hos oss er det dårlig hele dagen. Og siden det drives arbeid på vårt postnummer har Canal Digital koblet ut kundeservice med kundebehandler på vårt postnummer (herregud, så dårlig....) Lite gjennomtenkt om noen lurer på noe annet en det arbeidet, eller om det er som hos oss; at det ikke er det som er feilen, men noe annet.... gjeewaytee: prøvde med firkant men det fungerte ikke. Kanskje det fungerer når kundebehandler "er koblet inn" igjen på vårt postnummer. Får håpe det blir fikset i dag, hvis ikke evakueres huset 2045 i kveld!! hehehe...united is going down hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå