Gå til innhold

Hvilken hotel i London skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk ut Hoxton hotel som ligger ved Liverpool Street / Old Street. Det er ganske nytt, flotte rom, kort vei til uteliv og "sentrum". De har samme policy som Ryanair, at det blir billigere desto tidligere du bestiller.

Dersom du er lei av å bo dårlig i London for altfor mye penger, er det verdt å sjekke ut!

Lenke til kommentar

Var nylig i London for å se på play-off finale, bodde i Bayswater området på Ths Shaftesbury Premier London Notting Hill.

Frokost ikke inkludert, men koster rundt £12.

Beliggenheten er generelt ganske grei - 5 min gange til undergrunn,og til hovedgata i Bayswater.

Selve hotellet var utmerket. Servicen var utrolig god, men heisen noe treg ( eneste å klage på )

For £179 fikk jeg et dobbeltrom, to netter, som hadde kjøleskap, micro, flatskjerm, internett og et stort bad.

Vel, håper turen til blir bra og at du blir fornøyd!

Endret av HellsBells
Lenke til kommentar

Jeg bruker hotell alt etter hvilke flyplass jeg lander/drar fra og hvor lenge jeg skal være der.

Eks landing på Gatwick så hotell i nærheten av Victoria Station siden Gatwick Express har endestasjon der.

Da slipper jeg å drasse på bagasje på undergrunden etc, samtidig som jeg er i sentrum.

Lenke til kommentar
For £179 fikk jeg et dobbeltrom, to netter, som hadde kjøleskap, micro, flatskjerm, internett og et stort bad.

Synes det ble litt voldsomt. Synes litt av sjarmen er å ha et ganske lite rom uten alt man har hjemme, bad er jo selfølgelig et must da.

Lenke til kommentar

Ser du etter et rimelig og sentralt hotell for noen få dager anbefaler jeg EasyHotel.co.uk

Skikkelig billig og helt greit. Små rom, men skal du bare ha et sted og sove er det helt greit.Rent og med vennlig betjening. Bodde to døgn der i mai for 700NOK (to pers)

Kort vei til det meste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...