Gå til innhold

erfaringer / hjelp med fyndborsen.se ?

Anbefalte innlegg

ok... jeg tenkte på å kjøpe noe fra fyndborsen.se - men jeg vet ikke helt... saken er nemlig den at jeg har en kamerat som bor i nord-sverige (jokkmokk), men han reiser hjemover 6.juni, så jeg lurer på om hvis jeg bestiller en vare fra fyndborsen.se til 2000kr i løpet av dagen, vil den da rekke å komme frem til han innen den 6.juni mon tro? sett ut ifra at jeg betaler alt på forhånd, selvfølgelig. jeg får ikke noe mulighet til å hente varen fra svinesund eller andre steder, dessverre.

noen som vet noe mer om det her?

beklager hvis tråden var feilpostet... fant ikke plassen hvor man skal komme med slike tråder. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde jo gå hvis de har det på lager, men det er nok best å spørre Fyndbørsen direkte.

Jeg kjøpte receiver derfra en gang, da tok det bare 3-4 dager til Norge (kom med DHL syns jeg å huske.) Hva blir frakten til Norge for det du skal kjøpe? Husk at Fyndbørsen trekker fra svensk moms, så legger fraktfirmaet til norsk moms (hvis de husker det...) + gebyr.

Lenke til kommentar

skjønner.

tok du å bestilte fra fyndborsen direkte hjem til deg eller hentet du den @ svinesund ellerno? hvor dyrt ble frakten på å sende varen direkte til deg hvis den ble gjort det?

hmm.. ja... men la nå oss si at jeg kjøper en vare for 2000 NOK, da blir den å koste hvor mye totalt for meg, mon tro..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...