Abellen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Heisann Jeg er på utkikk etter to telefoner og har et fleksibelt budsjett på ca 3000+- kr. Jeg er ikke så flittig når det gjeller telefoner så trenger litt hjelp. Med abonnementsbinding : Nei Den ene telefonen er til min far som ser etter en brukervennlig telefon med oversiktlige taster. Han trenger ikke noe spesielt bra kamera, men han vil gjerne ha en telefon med godt display. Hovedsakelig så kommer han bare til og bruke den til sms\ringing. Jeg er hovedsakelig på utkikk etter en telefon med bra kamera eller en mp3 telefon, begge deler er ikke og forakte, men budsjettet gjør vel dette umulig. Design er litt viktig, så skyve telefon hadde hvert kult. MVH Fredrik Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg kom over denne telefonen til meg: http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w350i/51793/2 Noen tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hva med en Nokia 3500 Classic til din far. Den koster ca 1000 kroner, så da får du 2000 kroner til din egen mobil. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 God kombo ville vel være nokia 3110 eller 3500 til din far. begge disse har store gode taster og godt og tydelig display og ligger like under 1000 kr. og til deg selv kan du jo f.eks velge en k810 med 4 gb minnekort. Da skulle du havne like over 3000 kr som er ditt budsjett og da får du en god kameratelefon som er helt grei på musikk. har du enda 300 kr kan du kjøpe til mps-75 som er 3,5mm adapter til sony telefonen så har du en like god pakke som de fleste musikkmobilene til sony.. Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Har også lest litt om Nokia 3600 slide, men leste at den skal ikke komme ut før Q3. Noen som kan bekrefte dette eller? takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå