Xtrodinary Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er noken som veit kordan eg kan koble PS3 en til dataskjermen min?? Siden eg har bedre dataskjerm en TV så vil eg prøve og spele på den istedenfor. Er det noken spesielle kabler eg trenger?? Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvilke tilkoblinger har du på skjermen da? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sjekk om dataskjermen din har HDCP. Hvis den har det trenger du en HDMI-kabel og en HDMI -> DVI-overgang, såfremt skjermen din har DVI og ikke HDMI. Lenke til kommentar
Xtrodinary Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Sjekk om dataskjermen din har HDCP. Kordan sjekka eg det ?? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hva heter skjermen du har? Lenke til kommentar
Xtrodinary Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Det er en Dell 22" http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...1&sku=88222 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Søk i prisguiden på hardware.no, etter billige HDMI to DVI adaptere. (Regner med monitoren din har DVI-inngang). Ring butikken og forhør deg om de vet om ting du bør sjekke. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ser i produktbeskrivelsen i lenken du postet at skjermen har HDCP, dermed trenger du bare HDMI->DVI adapter, eller kabel med HDMI i den ene enden og DVI i den andre. Port(s) Total ( Free ) / Connector Type : Analog (15-pin D-Sub) / Digital (DVI-D) with HDCP, Security Port Slot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå