PENGERiLOMMA Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hva er den billigste nettbutikken å handle dvder fra, så gjennomsnittlig? Gjerne medregnet porto Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 dvdstrax.com er også en ganske billig side, og amazon.com har sine tilbud til tider. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 kanskje www.play.com Støtter denne, play.com har billige dvder og ingen porto. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Støtter denne, play.com har billige dvder og ingen porto. Det er mer riktig å si at frakt/porto er bakt inn i prisen. For gratis frakt er det hverken for Play.com eller kunden. Amazon.co.uk pleide før å trekke fra britisk MVA (vet ikke om de fremdeles gjør det, har ikke kjøpt fra dem på en stund), og da ble prisen nesten alltid et pund eller to billigere enn fra Play.com, selv etter at frakt var lagt til. Av endel andre årsaker foretrakk jeg også Amazon.co.uk før. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Støtter denne, play.com har billige dvder og ingen porto. Det er mer riktig å si at frakt/porto er bakt inn i prisen. For gratis frakt er det hverken for Play.com eller kunden. Amazon.co.uk pleide før å trekke fra britisk MVA (vet ikke om de fremdeles gjør det, har ikke kjøpt fra dem på en stund), og da ble prisen nesten alltid et pund eller to billigere enn fra Play.com, selv etter at frakt var lagt til. Av endel andre årsaker foretrakk jeg også Amazon.co.uk før. Dem gjør det enda. Bestillte akuratt og ble billigere enn det jeg trodde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå