Gå til innhold

Anmeldelse av Age of Conan Early Access (1/10)

Anbefalte innlegg

enig etter 8 sider med å prøve å overbise han om at problemet ligger i vennekretsen og ikke spillet/EA, så trur jeg det er en umulig sak å få han til å se anderledes på saken ;)

Du kan ikke overbevise noen om noe de allerede tror.

Det har ikke vært snakk om hvem sin skyld det er, det er uten tvil vår skyld at vi ikke har blitt enige om en server å bli med på.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
enig etter 8 sider med å prøve å overbise han om at problemet ligger i vennekretsen og ikke spillet/EA, så trur jeg det er en umulig sak å få han til å se anderledes på saken ;)

Du kan ikke overbevise noen om noe de allerede tror.

Det har ikke vært snakk om hvem sin skyld det er, det er uten tvil vår skyld at vi ikke har blitt enige om en server å bli med på.

vel da ser jeg ingen grunn til å fortsette å diskutere hvis du har kommet fram til det nå ;)

det vi fleste har reagert på her er den måten du har fremstilt problemet på den første posten, og det så ut til at du beskylte Funcom for noe som er tross alt ikke er dems feil men MMO sjangeren og dine venners skyld :)

Edit: skrive feil

Endret av ==Arty==
Lenke til kommentar
I så fall bør du lære deg å sette karakterer. Du rakker ikke ned på noe fordi det ikke går fullstendig utenfor sjangerrammene.

Early Access (ikke spillet som jeg enda ikke har prøvd) er jeg fremdeles like skuffet over.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Du gir spillet 1/10 bare pga du å dine venner ikke klarer å komme dere på samme server? HAHA sier jeg bare...

Nå har han jo nettopp sagt at det er EA og ikke spillet han gir 1/10..

Men det er vennegjengen din(trådstarter inkl.) du burde gi 1/10. Problemet er jo at dere ikke klarte å bli enige. Hvorfor det er EA´s skyld skjønner jeg ikke helt. Høres nesten ut som at du forventet at Funcom skulle ringe dere, avtale hvilken server dere ville spille på og sette av plass slik at dere slapp å bli enig dere imellom, samt slapp å løfte en finger.

"Sjokkerende" nok fungerer det ikke slik..

Lenke til kommentar
Og siden jeg ikke har fått noe svar, spør jeg igjen.

Hva prøver du å oppnå med denne tråden?

Hva prøver du å oppnå med det innlegget? Hva får du ut av å spørre gjentatte ganger?

Jeg tror kanskje han/hun prøver å oppnå et svar... hihi

Vær så snill, fortsett! Dette er underholdende lesning!

Lenke til kommentar
Du gir spillet 1/10 bare pga du å dine venner ikke klarer å komme dere på samme server? HAHA sier jeg bare...

Nå har han jo nettopp sagt at det er EA og ikke spillet han gir 1/10..

Nå er jo EA en del av spillet da.. EA gjør det ikke noe vanskeligere å samle flokken, det er bare å starte på samme server -.-

Lenke til kommentar
Teaspoon og Loeve, Jeg syntes vi vanligvis er nokså representative, vi har iallefall stort sett vært det tidligere ved de fleste store spillutgivelser. Det som kan skille oss nå er at vi har hatt lang fartstid innen MMO-sjangeren, i starten brydde vi oss ikke om å spille på samme server men etterhvert kom vi frem til at det ble meningsløst å spille om vi ikke var på samme server.

Kan tenke meg at for de som ikke er kommet til dette stadiet ikke vil se noe negativt med Early Access-servere, mens for vi som enten spiller samlet hele gjengen eller finner noe annet å gjøre på er det veldig kjipt med hver eneste spiller som vi "mister" og som spiller for seg selv.

Det har ikke vært snakk om hvem sin skyld det er, det er uten tvil vår skyld at vi ikke har blitt enige om en server å bli med på. Men så kan ikke akkurat Funcom beskyldes for å ha hjulpet spillere med å samles på en server heller, Culture PvP-serverene som er i anmarsj kan føre til en aldri så liten utvandring til de også. Og da er vi inne på hele problemstillingen med at du må spille på flere servere eller velge bort de vennene du ikke vil eller har tid til å spille med. EA kan ha urettmessig fått litt for mye av skylden her men jeg ser fremdeles ingenting positivt med det. Husk at Early Access ikke er 3 dager tidligere start for noen men 3 dager senere start for alle som ikke betaler ekstra.

Det kan godt hende at dere er representative generelt, men ikke i denne saken. FC har ikke gjort noe for å samle dere på en server, men de har heller ikke gjort noe for å splitte dere opp. FC har gjort alt som er mulig for at dere skal kunne spille på samme server de.

Det eneste FC gjør er å skape miljøer som passer for alle.

Og nei, det er ikke 3 dager senere start for de som ikke betaler ekstra, det er 6 dager ekstra spilletid for de som er tidlig ute. Vi betaler 5 Euro, men for dette får vi 10 dager spilletid, og enkel matematikk viser at dette er ganske nøyaktig det samme antall kr pr dag som man betaler for ett vanlig abb. Så vi betaler ikke noe ekstra.

Lenke til kommentar
Bjohansen, Det er akkurat det, jeg tviler på at alle dine venner er samlet på en server. Kjenner du ingen som MÅ spille RP? Eller PvE? Isåfall er du enten heldig, eller du kjenner ikke mange nok til å merke den problemstillingen.

Jeg kjenner ingen som tvinges til å spille på en bestemt server...

Og jeg har over 300 venner på facebook!

Lenke til kommentar

Ok hør her:

Jeg og mine venner har nå planlagt i åtte år og begynne med age of conan. Hver eneste kveld har vi fortalt røverhistorier og lest tegneseriene og til og med laget vårt eget pappslott i age of conan stil, som skal ligne på slottet vi skal bygge i age of conan. Vi gikk med conan utstyr på skolen, vi lugga jentene og hersa med alle. Vi ville bli Conan. Alt så rosenrødt ut. Erling inviterte oss til fest på holmenkollen og vi levde livet, som ekte Conan røvere.

MEN. en morgen da jeg våknet fikk jeg melding fra Magnus, den ene av 15 venner som skulle starte på den populære serveren Ymir, at han ikke ville pågrunn av early accsess.. JEG BLE KNUST!! JEG GRÅT!!! JEG RINGTE ALLE VENNENE MINE OG SKREK : CURSE YOU EARLY ACCESS!! CURSE YOU!!!!!!!!

Fra denne dag av vil jeg bare si at early access er ikke noe annet enn vås... det gjør ikke bare at noen får oppleve spillet tidligere...

DET GJØR AT MAN MÅ SNAKKE MED VENNENE SINE OM VILKEN SERVER MAN SKAL VELGE UTEN AT DET SKJER AUTOMATISk!!!!!!! OMG !!!

Endret av tolaasen
Lenke til kommentar

Det hadde vært morsomt å se den samme vennefolken samle seg på én stor server, i hvert fall. Den ene slutter å spille fordi han blir ganket når han skal levle, den andre slutter å spille fordi han ikke får ganke når andre levler og den tredje blir bare lei seg fordi Penisjesus ikke følger RP naming rules.

Lenke til kommentar

Enig, masse fjotter her som ikke kan respektere andres problemer. Well screw em all.

Oh btw, early access = BS

Ok hør her:

Jeg og mine venner har nå planlagt i åtte år [...]

Du trenger å roe deg ned og ta medisinen din.

Forsøk på å være morsom = FAIL

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...