Gå til innhold

Anmeldelse av Age of Conan Early Access (1/10)

Anbefalte innlegg

Så du gir early access 1/10 fordi du og dine venner er hjernedød nok til å ikke klare å komme inn på samme server. Imponerende dårlig anmeldelse! Alle jeg har pratet med har vert veldig fornøyd, ikke hørt noen problemer med å kommer inn på hvilken server de ville osv. Skjønner ikke at du sier det problemet finnes på WoW heller? Jeg laget en trial account her om dagen og joinet den mest populære serveren som stod markert som "FULL" så kom både jeg og vennen min inn der, har ikke hatt noen problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du gir early access 1/10 fordi du og dine venner er hjernedød nok til å ikke klare å komme inn på samme server.

Ja. Angående hjernedød så har jeg ikke pratet med noen som ikke har hatt problemer med å samle alle venner, bekjente og familie på en enkelt server i noe MMO - og jeg har truffet på en god del MMO-spillere etter noen års fartstid i sjangeren. EvE-Online teller ikke ettersom det kun finnes en server.

Dette med å samle folk var det eneste AoC hadde å stille opp med for mange, og når dette ikke innfrir er det mange som ikke hadde giddet å laste ned en piratkopi en gang. Jeg kommer neppe til å bruke noe penger eller langt viktigere - tid - på dette. Men for de som er heldige med servere så er det helt sikkert en alle tiders spillopplevelse.

Lenke til kommentar

Hvem er alle disse du snakker om? Kan du gi meg noen eksempler? Fullstendig nytt fenomen for meg, i hvert fall, og jeg har spilt MMORPG-spill siden UO. Du oppfører deg som en sutrete snørrunge som ikke har fått skjært skorpa av brødskiva si. Hvis du ikke har prøvd spillet engang kan du bare dra til helvete med anmeldelsene dine.

Lenke til kommentar
Og siden jeg ikke har fått noe svar, spør jeg igjen.

Hva prøver du å oppnå med denne tråden?

Hva prøver du å oppnå med det innlegget? Hva får du ut av å spørre gjentatte ganger?

Loeve, Veldig mange spiller MMO-spill på flere ulike servere siden de har venner og bekjente som spiller på forskjellige steder. Noen vil gjerne vekk fra denne "ordningen" og samle alle på et sted, EA var et slag i ansiktet for disse. Det samme kan og sies om ulike servertyper, noen nekter å spille PvP-server for eksempel og så splittes man der også. Jeg misliker veldig alt som er med på å splitte og dele opp vennegrupper på denne måten, for resultatet blir at man sitter alene og spiller heller enn å spille sammen med noen.

Jeg mener, hadde du hatt noe imot at alle dine venner spilte på en server istedet for på 15-20 ulike servere? Det tror jeg ikke.

Lenke til kommentar
Og siden jeg ikke har fått noe svar, spør jeg igjen.

Hva prøver du å oppnå med denne tråden?

Hva prøver du å oppnå med det innlegget? Hva får du ut av å spørre gjentatte ganger?

Loeve, Veldig mange spiller MMO-spill på flere ulike servere siden de har venner og bekjente som spiller på forskjellige steder. Noen vil gjerne vekk fra denne "ordningen" og samle alle på et sted, EA var et slag i ansiktet for disse. Det samme kan og sies om ulike servertyper, noen nekter å spille PvP-server for eksempel og så splittes man der også. Jeg misliker veldig alt som er med på å splitte og dele opp vennegrupper på denne måten, for resultatet blir at man sitter alene og spiller heller enn å spille sammen med noen.

Jeg mener, hadde du hatt noe imot at alle dine venner spilte på en server istedet for på 15-20 ulike servere? Det tror jeg ikke.

Det er nødvendig for å kunne gi den variasjonen og diversiteten som er nødvendig for at folk ikke skal gå lei av spillet etter to uker. Du tråkker en blockbuster og plog i moderne MMORPG-spill rett ned i gjørma fordi det følger en mal som allerede har blitt satt og følges av omtrent samtlige spill? Det er en grunn til at EVE Online har såpass få spillere, og det er at de prøver så desperat på å holde alt vedlike på én server og folk gidder det ikke. Guildene Goonswarm og Goonfleet alene har greid å ødelegge for en stor andel av spillerbasen, men slik blir det når man skal prøve å ha aktiv PvE og PvP uten å skuffe noen på samme server. Har du så sære venner at de ikke er villige til å inngå et kompromiss for å spille sammen med deg ser jeg ikke helt hvorfor du vil være vennen deres. Men det går vel begge veier, forstår jeg. Resultatet blir slett ikke at man sitter alene og spiller om man kjenner noenlunde sosialt oppegående mennesker, og resultatet blir i hvert fall ikke at man blir spredt over 15 - 20 servere, men du er vel nødt til å dra ekstreme ytterpunkter for å stimulere den sensasjonalistiske rollen du prøver å skape.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Han tror han er aktuell og kontroversiell, når han i realiteten kun setter seg selv i et dårlig lys.

Støttes.

I think we have a winner.

Aha! Så dette er "vi må rotte oss i hop og rakke ned på "Pycnopodia"-tråden? Grow the hell up.

Hvert innlegg han har postet er sutter og gnål så er vel ikke så rart at folk blir litt lei i lengden. :ermm:

Lenke til kommentar
Dette er en veldig liten og rask anmeldelse slik jeg opplever Early Access, mange av mine venner er like skuffet som meg.

"Early Access har ødelagt så mye.."

Kort og godt - selve spillet ser overraskende bra ut og jeg pustet lettet ut ved release. Jeg hadde ikke trodd spillet skulle bli så spillbart og jeg gledet meg til å prøve det ut, responsen fra venner som spilte var veldig positiv.

Jeg skulle til å legge inn bestilling på 9800GTX og 4 GB ram, vurderte egentlig bare om jeg skulle kjøpe SLI med en gang eller senere. PCen er allerede bra men jeg ville likevel oppgradere for å oppleve den herlige grafikken og stemningen i full hd-oppløsning i hjemmekinoen. Nå er glad jeg faktisk ventet til release med å oppgradere..

Vi var i overkant av 20 stykker som avtalte å spille sammen, de med Early Access skulle gå først og velge server - selv om flere var allerede skeptiske til akkurat dette (EA server).

Og her kommer problemene..

I dag er alle med Early Access samlet på en server, men stadig flere sier de ikke kommer til å starte på en av de tidligste serverene. Enten mener de serveren vil bli for full, eller de vil starte på en server hvor ingen har flere dagers forsprang på de. Noen har tatt fri fra jobben i tiden fremover og nekter å komme slentrende etter på en Early Access server.

Hva blir resultatet av dette? Nøyaktig det største problemet i WoW - som og gjør at vi mer enn gjerne rett og slett flykter bort fra WoW - har Funcom klart å ta med seg til AoC. Spredning av spilere og vennegrupper over mange ulike servere.

GG Funcom, allerede før start ligger AoC dødt for meg og mange av mine venner, og det skal litt til for at de som spiller Early Access ikke slutter når ikke vi andre hiver oss på. De aller dårligste LAN'ene jeg har vært på har vært de hvor flere eller alle spiller et MMO for seg selv og sitter helt asosial på TeamSpeak, og her blir AoC minst like ille og ødeleggende som WoW.

Karakter: Early Access: 1 av 10 mulige.

For det første..tror ikke på at du har 20 venner :p

For det andre..du har bare snakka drit drit og mer drit om Age of conan.

INGEN SOM TVINGER DEG TIL Å SPILLE DET!

slutt å ødelegg steminga for oss fanbois!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...