Gå til innhold

Anmeldelse av Age of Conan Early Access (1/10)

Anbefalte innlegg

Husker godt dine innlegg før EA kom, og hvor idiotiske de var. Ser at du ikke har forbedret dem på noe måte. Dømme et spill rett ned bare pga. interne venneproblemer er bare dumt. Hvis du ikke liker AoC så stikk fra dette forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
vell, så ille er det ikke. men early start er no forbanna tull uansett. billig løsning fra funcom. de lærer sikkert

Jeg tror det blir siste Early Access som kommer fra noe seriøst MMO. Når skal egentlige spillutviklere forstå at folk vil samles i slike typer spill? De skulle ha gjort det enkelt for hele guilds eller venneflokker å reservere en plass på en server i forveien slik at alle visste de havnet på samme plass.

Early access høres perfekt ut for meg, hadde vært kos å vært med på sånt.

Dere kunne vel lest dere til hvordan det skulle bli... så er vel ikke

funcom si skyld.

Jeg synes early access er helt greit... fatter ikke at folk bryr seg om "folk tar meg igjen" osv.. det er jo først på øverste level at slike spill begynner ;P

Lenke til kommentar
Okay, dette blr bare for dumt, så bare må kommentere dette.

Early access fantes av kun EN grunn..nemlig å sikre stabilitet på serverne ved å slippe noen ut først, som en slags generalprøve..og det funket! Funcom har kanskje så langt klart den beste MMO launchen noensinne med minimale problemer på den tekniske siden, selv om det sikkert er noe på software siden (bugs m.m.)

Det du klager på er at dine venner ikke klarte å holde seg tilbake for å spille spillet, og at du selv ikke vil starte på et sted for folk er langt foran deg. Egentlig er både du OG vennene dine vanskelige, og med mindre dere løser dette imellom dere, så får dere bare spille adskilt.

Samles kan dere gjøre ved at dine venner reroller på Fredag...eller ved at du joiner dem.

Du har så rett, så rett.

Å klage på 1 TING, når veldig mykje anna er bra, så blir det berre dumt og idiotisk å gi karakteren 1/10.

Hadde AoC EA fortent 1/10 så kunne vi ha forventa oss eit spel som ikkje fungerte. Problemet du kjem med, er enkelt å fikse opp i ein Patch.

Karakter på 8/9 av 10 passer betre då ;)

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Early access fantes av kun EN grunn..nemlig å sikre stabilitet på serverne ved å slippe noen ut først, som en slags generalprøve..og det funket! Funcom har kanskje så langt klart den beste MMO launchen noensinne med minimale problemer på den tekniske siden, selv om det sikkert er noe på software siden (bugs m.m.)

Det du klager på er at dine venner ikke klarte å holde seg tilbake for å spille spillet, og at du selv ikke vil starte på et sted for folk er langt foran deg. Egentlig er både du OG vennene dine vanskelige, og med mindre dere løser dette imellom dere, så får dere bare spille adskilt.

Samles kan dere gjøre ved at dine venner reroller på Fredag...eller ved at du joiner dem.

Jeg bryr meg ikke om hva slags server det er, ikke engang hva spillet er. Poenget er å kunne samle en haug med folk på Skype og spille i ilag. Når en del av vennegjengen spiller EA og andre ikke vil begynne der (jeg er likegyldig) så blir det splittelse uansett. Jeg har lenge vært skeptisk til AOC men nettopp dette med å samles var det store med AoC som jeg og de andre så frem til. Grafikken betydde lite, gameplayet var sikkert ikke revolusjonerende og det slet sikkert med bugs - men alt det blir ubetydelige bagateller bare vi kunne samles på en server og ihvertfall spille samme spill.

Early Access mener jeg er idiotisk for det motvirker hele poenget med MMO's, det gjør det vanskeligere og begynne sammen og samtidig. De burde gå den andre retningen og lage verktøyer som lot deg lage karakterer før serverene ble laget slik at alt kunne være "ordnet" på forhånd.

Lenke til kommentar

lol. Jeg gir Fifa 08 karrakter 1/10, siden en venn av meg fikk det før meg og er blitt bedre. Dette blir for dumt, i en annen tråd skriver du AoC er årets spillskuffelse les hvorfor her: så kommer jeg inn på denne tråden. Der din såkalte vennegjeng som på død å liv må spille sammen ikke greier å vente et par dager på de som ikke har EA. Men det er klart at det er funcom sin feil, og dette gjør så avgjort at spillet i seg selv er dårlig...

Og btw jeg kan garantere at 20 mennesker ikke levler nøyaktig likt fra lv 1 til max i et mmo. Samme hvor gode venner dere eventuelt er.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke om hva slags server det er, ikke engang hva spillet er. Poenget er å kunne samle en haug med folk på Skype og spille i ilag. Når en del av vennegjengen spiller EA og andre ikke vil begynne der (jeg er likegyldig) så blir det splittelse uansett. Jeg har lenge vært skeptisk til AOC men nettopp dette med å samles var det store med AoC som jeg og de andre så frem til. Grafikken betydde lite, gameplayet var sikkert ikke revolusjonerende og det slet sikkert med bugs - men alt det blir ubetydelige bagateller bare vi kunne samles på en server og ihvertfall spille samme spill.

Early Access mener jeg er idiotisk for det motvirker hele poenget med MMO's, det gjør det vanskeligere og begynne sammen og samtidig. De burde gå den andre retningen og lage verktøyer som lot deg lage karakterer før serverene ble laget slik at alt kunne være "ordnet" på forhånd.

Jeg ser fortsatt ikke hvorfor det er Age of Conan sin skyld at dere ikke greier å velge hvilken server dere skal spille på.

Lenke til kommentar
vell, så ille er det ikke. men early start er no forbanna tull uansett. billig løsning fra funcom. de lærer sikkert

For noe forbaska tull !! early start gjør det bare enklere for Fucnom å luke ut problemer som ellers ville oppstått ved release m dere skal være GLAD vi betalte for å betateste for dere .

Det går ann å bruke hjernen littegrann .

man kjører beta for å luke ut problemer. ikke early start. hjernen brukes for øyeblikket til integrasjon.

Lenke til kommentar

Hvis du nå spiller Eve Online, som er et ekte evighetsspill, sammen med vennene dine, så forstår jeg ikke helt mentaliteten med at dere ikke kan oppgi rollene deres etter bare tre dager. Hvis man har tenkt å holde på en stund, så er tre dager ingenting. Derimot, hvis man bare er sånn mellomfornøyd med spillet og ikke tror at man kommer til å spille det i lengden uansett, så er tre dager med full innsats veldig mye.

Kanskje du kan vente i to-tre uker til røyken har lagt seg og du ser hvilke av dine venner som er interessert i spillet over lang tid. Så skifter du til deres server.

Lenke til kommentar

Jeg er personlig med tankegangen at EA er noe forbanna drit.

Bare funnet opp for å få en lett launch for funcom, og få folk til å preordere.

Personlig vil jeg ha en ustabil launch med 2millioner folk som prøver å knuse seg inn på samma server enn Early Access.. (Jeg har EA selv, men det har ingenting med saken å gjøre)

Alle burde få lov til å starte samtidig, folk er allerde godt oppe i 50's og vil sikkert være nærme cap før serverne åpner seg.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev over, forventer du at dere alle skal levle nøyaktig likt? du sa dere var rundt 20 mennesker. Det er umulig at alle dere 20 spiller like mye og levler likt. Etter et par uker er jeg 100% sikker på at noen av dem ville vært lv 15 og noen lv 40. Det er ikke til å unngå. Så at noen får 6 dagers forsprang ødelegger hele spillet for deg og dine venner blit bare latterlig teit. Og som samtlige andre har sagt, hvorfor valgte du eller noen av dere å kjøpe EA?

Lenke til kommentar

Så, hvis en i "vennegjengen" har dårlig råd, og må vente en uke for å kjøpe spillet(Etter release) og dermed kommer inn og, serveren er full. Hvem sin feil er det da? Kommunen for å trekke for mye skatt? Foreldrene som ikke låner bort penger? Verden som ikke går på sine knær for din og venne dine? Funcom som ikke lot ham spille gratis?

Det med server og plass på de er et problem på alt som går over nettverk. Hvis dere virkelig er "venner" så vil dere jo selvsagt tilrette dere slik at alle får spille sammen, ikke stå å syte over full server.

Og ja, Vil ikke og kan ikke er to forskjellige ting. Hvis du ikke KAN så er det ikke din feil, hvis du ikke VIL så er det din feil.

Endret av wildex999
Lenke til kommentar

Det høres ut som at du tror at EA ble spesial laget for deg..... LOL!

EA er ikke laget for at du og vennene din skal spille sammen, det er laget for å la noen heldige spille før launch og teste serverene osv, hvis dere vil spille sammen så bare start nye chars voila og problemet er løst... 6 dager mistet med spilling skal ikke ha så mye å si for de som er på EA fra før.

Lenke til kommentar
Hvis du nå spiller Eve Online, som er et ekte evighetsspill, sammen med vennene dine, så forstår jeg ikke helt mentaliteten med at dere ikke kan oppgi rollene deres etter bare tre dager. Hvis man har tenkt å holde på en stund, så er tre dager ingenting. Derimot, hvis man bare er sånn mellomfornøyd med spillet og ikke tror at man kommer til å spille det i lengden uansett, så er tre dager med full innsats veldig mye.

Kanskje du kan vente i to-tre uker til røyken har lagt seg og du ser hvilke av dine venner som er interessert i spillet over lang tid. Så skifter du til deres server.

Vi har prøvd å samles i flere år i WoW, det er rett og slett nesten ikke mulig å gjøre selv om det virker så enkelt. Eneste stedet dette har vært mulig har vært i EvE-Online, men det fordi det der ikke er mer enn en eneste server å velge mellom.

Christeven, Det som ødelegger AoC for min del er at venner blir spredt utover ulike servere, problemet vi alle hatet fra WoW har de ikke klart å løse med AoC. Er glad jeg ventet med å kjøpe spillet, da hadde jeg kanskje følt at jeg måtte ha spilt det likevel for å få valuta for pengene.

Jeg sitter med tre level 70 karakterer i WoW på tre ulike servere, alle trenger gull og alle trenger honor-poeng. Et slikt spill (AoC) begyner ikke jeg å spille på nytt igjen.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Vi har prøvd å samles i flere år i WoW, det er rett og slett nesten ikke mulig å gjøre selv om det virker så enkelt. Eneste stedet dette har vært mulig har vært i EvE-Online, men det fordi det der ikke er mer enn en eneste server å velge mellom.

Christeven, Det som ødelegger AoC for min del er at venner blir spredt utover ulike servere, problemet vi alle hatet fra WoW har de ikke klart å løse med AoC. Er glad jeg ventet med å kjøpe spillet, da hadde jeg kanskje følt at jeg måtte ha spilt det likevel for å få valuta for pengene.

Så du mener at det bare burde väre en server?

Lenke til kommentar

Early access er et VALG, ingen som tvinger en til det. Hvis vennegjengen din ikke klarer å samles på grunn av at noen starter tidligere, noen ikke vil ditt, noen ikke vil datt, så er det vennegjengen din det er noe galt med. Punktum. Din "anmeldelse" her er en stor vits.

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...