Gå til innhold

Anmeldelse av Age of Conan Early Access (1/10)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang ganking så var akkurat samme måten i WoW i starten. Om du var jæla rask med å lvle slapp du gankingen, men dersom du var litt tregere var det world-pvp ca. overalt. Folk ganka det som kunne gankes. Det var mest av dette i Hillsbrad, Redridge og Ashenvale hvor "pvp" var mest nytt, det var også en del i STV, Arathi og Badlands men etterhvert som man lvla ble det relativt greit. Men når folk for alvor begynte å bli 60 gikk det til dunders (snakker om før raid instancene begynnte å dukke opp) Hillsbrad og Ashenvale ble no-go områder for dem som var under lvl 50 (og hadde planer om å leve) samt dem med dårligere enn flunk ny pc, og så du en enemy 60, var det bare å forberede seg på corpserun. Men så kom MC, (hvem f gadd å gjøre onyxia chain? Det var spare-time opplegg)

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Dette er kanskje den dummeste tråden jeg noen sinne har lest.

Trådstarter klarer her å skape et problem som egentlig ikke eksisterer i det hele tatt.

Jeg fatter ikke at du kan legge skylden på funcom for at dere ikke klarer å starte på samme server?

Har selv noen kompiser som spiller Aoc, kan jo forklare hvordan vi klarte å "trikse" oss inn på samme server, hvis det skal være så forbanna vansklig:

Random spørr: Skal vi starte på wildsoul eller kara ?

Randoms svarer: Greit, da mekker vi en vi en charracter der!

Funka for oss, så hvis du kan printe ut denne malen å gi den til vennene dine, kanskje dere lærer den utenatt til neste mmo-spill release.

Lykke til....

Lenke til kommentar
Dette er kanskje den dummeste tråden jeg noen sinne har lest.

Trådstarter klarer her å skape et problem som egentlig ikke eksisterer i det hele tatt.

Jeg fatter ikke at du kan legge skylden på funcom for at dere ikke klarer å starte på samme server?

Har selv noen kompiser som spiller Aoc, kan jo forklare hvordan vi klarte å "trikse" oss inn på samme server, hvis det skal være så forbanna vansklig:

Random spørr: Skal vi starte på wildsoul eller kara ?

Randoms svarer: Greit, da mekker vi en vi en charracter der!

Funka for oss, så hvis du kan printe ut denne malen å gi den til vennene dine, kanskje dere lærer den utenatt til neste mmo-spill release.

Lykke til....

Sorry, men tror ikke OP blir så jævlig mye klokere av det der :p

Lenke til kommentar

Jeg har bare lest de første sidene, og det virker som trådstarter tror at server valge er random både her og på wow, pga at eve online har bare en server, mens wow og AOC har mange, så er det liten sjanse at folka får spille på samme.

Det er noe av det dummeste jeg har hørt, det er jo bare å snakke med vennene sine, å finne en server som alle starter på, det er ikke værre.

Lenke til kommentar

Men når vennene dine ikke vil høre på deg, ja da burde man klage på Funcom. Eller?

Min taktikk som funket bra:

Jeg var førstemann inn i Conan. Tok bare en server (PVE Bori), og fortalte navnet på denne til alle via alle mulige kommunikasjonsformer som har meldt sin interesse i å starte. 90% valgte den. De resterende 10% driter jeg i for de ville spille på PVP server. Flott for dem, de har det sikkert morro der. Men jeg burde kanskje klaget til Funcom som har laget 3 forskjellige servertyper? Eller?

God jul

Lenke til kommentar
Great wall of text hitzzZZzzZZzz...

L2R to L2P ;)

Jeg er født med et evne. Evnen til å mestre alt som kommer i min vei til verdens herredømme. Jeg vil utnytte den til å bli best i Age of Conan. Level 80 på 25 minutter. Uniqe epic items på 27 minutter. Når jeg har brukt litt over en time kommer det til å stå "sjit ur fast, n' nao we're out uv ideas... plzplzplz dun tells any1".

I lol'd :D

Jeg er derfor litt enig med trådstarter om early access. Folk som skal spille sammen har blitt litt splittet p.g.a hele opplegget. Det er ikke å se bort ifra når noen har fått early access og andre ikke så spiller folk fra når de får muligheten.

* Folk som får early access venter ikke 6 dager for å spille på en annen server.

* Folk som har startet på en server bytter ikke server etter 6 dager for å spille sammen noen andre.

* Folk som starter nå etter 6 dager har veldig liten lyst å starte på en eksisterende server (spesielt PvP) når du vet at de aller fleste er høyere lvl og kommer til å dø ekstra mye fordi EA folk har gledet seg til de andre kommer bare for å være drittsekk. Det er drøssevis som synes er dødsmorro å provosere andre med å drepe dem om og om igjen (inkludert meg selv :p).

Folk er egoistiske og jeg er sikker på at 99,9% her hadde aldri ventet 6 dager for å spille eller byttet server etter 6 dager.

Aller først synes jeg det var temmelig kjipt å komme 6 dager etterpå, men siden det kommer nye servere så er det greit. Selv om jeg har endel venner på Fury, så gidder jeg aldri i verden starte opp der nå.

Koster ikke meg et kalori å rerolle til en annen server, sålenge jeg har en god kompis der. Starta opp på Ymir, men fikk beskjed av en kompis at han hadde starta på Crom. Har allerede en lvl 25 conqueror, en lvl 14 Dark Templar og en lvl 8 Priest of Mitra på Ymir. Jeg reroller gjerne til Crom og begynner på nytt. Kan alltids gå tilbake til Ymir senere likevel, er jo ikke sånn at jeg mister all progress på Ymir fordi jeg begynner å spille på Crom. Vil påstå at prosentregningen din er litt feil, hvertfall ut ifra det jeg har lest i denne tråden. :p

*EDIT*

Har også bekjente som spiller på Ymir, så det er klart jeg har lyst til å spille der og, det handler i grunn bare om prioriteringer. Jeg ofrer gladelig litt tid for å spille med venner.

Endret av vgard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...