IntelAmdAti Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Dette er en veldig liten og rask anmeldelse slik jeg opplever Early Access, mange av mine venner er like skuffet som meg. "Early Access har ødelagt så mye.." Kort og godt - selve spillet ser overraskende bra ut og jeg pustet lettet ut ved release. Jeg hadde ikke trodd spillet skulle bli så spillbart og jeg gledet meg til å prøve det ut, responsen fra venner som spilte var veldig positiv. Jeg skulle til å legge inn bestilling på 9800GTX og 4 GB ram, vurderte egentlig bare om jeg skulle kjøpe SLI med en gang eller senere. PCen er allerede bra men jeg ville likevel oppgradere for å oppleve den herlige grafikken og stemningen i full hd-oppløsning i hjemmekinoen. Nå er glad jeg faktisk ventet til release med å oppgradere.. Vi var i overkant av 20 stykker som avtalte å spille sammen, de med Early Access skulle gå først og velge server - selv om flere var allerede skeptiske til akkurat dette (EA server). Og her kommer problemene.. I dag er alle med Early Access samlet på en server, men stadig flere sier de ikke kommer til å starte på en av de tidligste serverene. Enten mener de serveren vil bli for full, eller de vil starte på en server hvor ingen har flere dagers forsprang på de. Noen har tatt fri fra jobben i tiden fremover og nekter å komme slentrende etter på en Early Access server. Hva blir resultatet av dette? Nøyaktig det største problemet i WoW - som og gjør at vi mer enn gjerne rett og slett flykter bort fra WoW - har Funcom klart å ta med seg til AoC. Spredning av spilere og vennegrupper over mange ulike servere. GG Funcom, allerede før start ligger AoC dødt for meg og mange av mine venner, og det skal litt til for at de som spiller Early Access ikke slutter når ikke vi andre hiver oss på. De aller dårligste LAN'ene jeg har vært på har vært de hvor flere eller alle spiller et MMO for seg selv og sitter helt asosial på TeamSpeak, og her blir AoC minst like ille og ødeleggende som WoW. Karakter: Early Access: 1 av 10 mulige. Endret 20. mai 2008 av Pycnopodia Lenke til kommentar
ObscureScience Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 lite fakta og mange antagelser her. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hehe, litt morsomt å gi Funcom skylda for at dine venner ikke klarer å holde seg samlet Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Woah, et spill ,ÉT problem Du får det til å høres ut som om dere blir tvunget til å spille på EA serverne hvis du først har startet der >_> Endret 20. mai 2008 av wildex999 Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er vel neppe Funcom sitt problem om dere ikke klarer å velge dere en server å spille på. Karakter: Anmeldelse av din anmeldelse: 1 av 10 mulige. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Dette er en veldig liten og rask anmeldelse slik jeg opplever Early Access, mange av mine venner er like skuffet som meg. "Early Access har ødelagt så mye.." Kort og godt - selve spillet ser overraskende bra ut og jeg pustet lettet ut ved release. Jeg hadde ikke trodd spillet skulle bli så spillbart og jeg gledet meg til å prøve det ut, responsen fra venner som spilte var veldig positiv. Jeg skulle til å legge inn bestilling på 9800GTX og 4 GB ram, vurderte egentlig bare om jeg skulle kjøpe SLI med en gang eller senere. PCen er allerede bra men jeg ville likevel oppgradere for å oppleve den herlige grafikken og stemningen i full hd-oppløsning i hjemmekinoen. Nå er glad jeg faktisk ventet til release med å oppgradere.. Vi var i overkant av 20 stykker som avtalte å spille sammen, de med Early Access skulle gå først og velge server - selv om flere var allerede skeptiske til akkurat dette. Og her kommer problemene.. I dag er alle med Early Access samlet på en server, men stadig flere sier de ikke kommer til å starte på en av de tidligste serverene. Enten mener de serveren vil bli for full, eller de vil starte på en server hvor ingen har flere dagers forsprang på de. Noen har tatt fri fra jobben i tiden fremover og nekter å komme slentrende etter på en Early Access server. Hva blir resultatet av dette? Nøyaktig det største problemet i WoW - som og gjør at vi mer enn gjerne rett og slett flykter bort fra WoW - har Funcom klart å ta med seg til AoC. Spredning av spilere og vennegrupper over mange ulike servere. GG Funcom, allerede før start ligger AoC dødt for meg og mange av mine venner, og det skal litt til for at de som spiller Early Access ikke slutter når ikke vi andre hiver oss på. De aller dårligste LAN'ene jeg har vært på har vært de hvor flere eller alle spiller et MMO for seg selv og sitter helt asosial på TeamSpeak, og her blir AoC minst like ille og ødeleggende som WoW. Karakter: Early Access: 1 av 10 mulige. HAHAHAHA !!! Og på grunn av dette gir du spillet 1/10 ?? Jeg har et råd ; Vent til det har roet seg , så kan dere alle vlege en server med ikke så mange folk når Funcom har utvidet serverparken , da vil dere også få et bedre spill når det har "satt" seg litt . Age of Conan har toppet Gamespots ( amerikas største gamer side ) over det mest populære pc spillet lenge nå , folk er GALE etter Conan , alle grenser er sprengt , gi Funcom en sjangse til å gi deg en server Dessert generasjonen skal ha ALT opp i henda . Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Meldarion, FunCom kan ikke akkurat beskyldes for å ha gjort det enkelt å samles, jeg tror ikke mine venner er så unike og spesielle at ingen andre ergrer seg over det samme. Dette spillet er perfekt for en gjeng som ikke spiller MMO fra før, mens de som allerede spiller et neppe vil bytte hvis ikke de klarer å samles på en server. Bulletus, De som har betalt for Early Access har ikke akkurat lyst å rulle en ny helt på en ny server. Det er ikke noe jeg eller noen andre kan gjøre noe med, folk er bare slik. Jeg hadde gledet meg til dette og er skuffet, men jeg har det tross alt moro i EvE-Online så det er ikke noen krise. Kanskje neste MMO som kommer klarer å faktisk samle folk og ikke skille dem fra hverandre. Endret 20. mai 2008 av Pycnopodia Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 vell, så ille er det ikke. men early start er no forbanna tull uansett. billig løsning fra funcom. de lærer sikkert Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Som nevnt over så er det jo dere selv som ødelegger for, nettopp, dere selv. Teit å legge skylda på Funcom fordi dere har problemer innad i vennegjengen. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Folk må alltid ha noe å whine om, gå og QQ et annet sted! Finnes ikke grenser om hva folk skal whine om... Gå tilbake til CS der har du ivertfall ikke det problemet :!: Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 vell, så ille er det ikke. men early start er no forbanna tull uansett. billig løsning fra funcom. de lærer sikkert For noe forbaska tull !! early start gjør det bare enklere for Fucnom å luke ut problemer som ellers ville oppstått ved release m dere skal være GLAD vi betalte for å betateste for dere . Det går ann å bruke hjernen littegrann . Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Dette er jo ikke en anmeldelse i det hele tatt. Det er jo bare klaging og dyting på early accessen... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 vell, så ille er det ikke. men early start er no forbanna tull uansett. billig løsning fra funcom. de lærer sikkert Jeg tror det blir siste Early Access som kommer fra noe seriøst MMO. Når skal egentlige spillutviklere forstå at folk vil samles i slike typer spill? De skulle ha gjort det enkelt for hele guilds eller venneflokker å reservere en plass på en server i forveien slik at alle visste de havnet på samme plass. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Herregud, for en taper gjeng du har da... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Om jeg har forstått dette riktig, så siden 3 av mine INRL venner har EA så kan ikke jeg spille med dem når jeg får spillet den 23. ?? Er dette riktig, eller har jeg mistolket litt nå? Takk Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvorfor i helvette spiller du EA når du vil samles med vennene dine på samme server? Hvis du er litt smart så enten slutter du å spille EA nå og venter på resten, eller så spiller du videre på EA servers. Gash, er lov å bruke hjernen... Ingen tvinger deg til å fortsette på EA serverene. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Om jeg har forstått dette riktig, så siden 3 av mine INRL venner har EA så kan ikke jeg spille med dem når jeg får spillet den 23. ?? Er dette riktig, eller har jeg mistolket litt nå? Takk Du kan ha VANSKELIGHETER med å spille med de på en EA server, men ikke umulig. Det er derimot annbefalt å bytte server. Hvem vet, knaskje nok spiller lfytter seg til at noen av EA serverene blir åpne igjen Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er ikke lett når man er k.o.r.t-tenkt. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Pycnopodia. Start en ny char sammen med de som har EA da vettu. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Okay, dette blr bare for dumt, så bare må kommentere dette. Early access fantes av kun EN grunn..nemlig å sikre stabilitet på serverne ved å slippe noen ut først, som en slags generalprøve..og det funket! Funcom har kanskje så langt klart den beste MMO launchen noensinne med minimale problemer på den tekniske siden, selv om det sikkert er noe på software siden (bugs m.m.) Det du klager på er at dine venner ikke klarte å holde seg tilbake for å spille spillet, og at du selv ikke vil starte på et sted for folk er langt foran deg. Egentlig er både du OG vennene dine vanskelige, og med mindre dere løser dette imellom dere, så får dere bare spille adskilt. Samles kan dere gjøre ved at dine venner reroller på Fredag...eller ved at du joiner dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå