Trondster Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Er det forresten noen som har noen tips til hansker som både varmer tilstrekkelig og er tynne nok til at det ikke er for knotete å håndtere et speilrefleks i kulda?Jakthansker, med litt tynnere stoff på tuppen av pekefingeren. 2 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Thanks! Skal sjekke ut noe sånt! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Canon 5D Mark II Canon 24-70mm f/2.8 Lader Minnekort Superclamp USB-kabel Macbook Pro Er nok ikke like utstyrsfiksert som enkelte her inne. Men dette holder til det meste på uteopptak, foruten lysrigg selvfølgelig, men den er det ikke jeg som bærer i sekken! Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 En liten Kata skulderbag med Fuji X-E2 m/Gariz Leather 1/2 case Fuji XF 18-55mm f/2,8-4 R LM OIS Fuji XF 35mm f/1,4 R Ekstra batteri Ekstra minnekort Gir meg mye glede, er lite og kompakt, og dekker de fleste fotografiske utfordringene i hverdagen i forhold til hvilke bilder jeg tar. Det blir mye mer brukt når det ikke er et "ork" å ta med seg en stor og tung fotosekk, som gjorde at enhver tur ut så ut til å bli en fototur..... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Thanks! Skal sjekke ut noe sånt! Jeg har et par Sealskinz. Problemet med dem er at de ikke er så varme og at jeg må flekke av tuppen på langfingeren. Har sett noen jakthansker fra Norrøna som kan være interessante. Prøv de a', og gi meg beskjed etterpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå