SuperFotograf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Nikon D3 Nikon D300 Nikon 24-70/2.8 Nikon 70-200/2.8 VR Nikon 300/2.8 Nikon SB900 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Enten tuller du eller så har du for mye penger. Samma det, poenget med denne tråden er ikke å skryte av utstyret sitt, men heller at man skal kunne se hva slags nyttige dingser folk måtte ha med seg. Hvis du faktisk har så masse dyrt utstyr håper jeg at du også har nok peiling til å vite at man i det minste burde ha med en pusseklut til linsene og denslags småplukk Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Enten tuller du eller så har du for mye penger. Samma det, poenget med denne tråden er ikke å skryte av utstyret sitt, men heller at man skal kunne se hva slags nyttige dingser folk måtte ha med seg. Hvis du faktisk har så masse dyrt utstyr håper jeg at du også har nok peiling til å vite at man i det minste burde ha med en pusseklut til linsene og denslags småplukk Ifølge denne posten så hadde han ingenting av utstyr for 2 dager siden, så jeg vil tippe at det bare er BS. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg vil tippe det er fantomet... Sherlock takes the day.... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Enten tuller du eller så har du for mye penger. (...) pusseklut til linsene og denslags småplukk Eller så har du for mye penger? For en latterlig kommentar til utstyrslisten hans. Hva om han faktisk er proff-fotograf? Og uansett om han ikke er det; folk får da lov å kjøpe hva dem vil. Proff eller ei. Jepp, vet ikke om noe mer spennende enn å lese om at folk har pussekluter og batterier i kamerabaggen jeg. Endret 17. august 2008 av Thewiz Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ifølge denne posten så hadde han ingenting av utstyr for 2 dager siden, så jeg vil tippe at det bare er BS. Les den her posten Thewiz. Han har aldri hatt et kamera før, og har null peiling på kamera. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Litt mistenkelig ja... tihi... (Haha, I almost shit my pants!) Endret 17. august 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (Haha, I'm almost shit in my pants!) Du er nesten drit i buksene dine? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (Haha, I'm almost shit in my pants!) Du er nesten drit i buksene dine? hmm, -'m, glemte å fjerne Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Nikon D3Nikon D300 Nikon 24-70/2.8 Nikon 70-200/2.8 VR Nikon 300/2.8 Nikon SB900 Hvorfor valgte du bort 14-24? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 DET ER BARE TULL! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det vet du vel ikke noe om, Marius? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Sherlock knows everything... Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tilbake til topic? Jeg putta nettopp en Hama-blåsebelg og et par solbriller i Crumpleren min, legg til det på lista mi på forrige side. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tilbake til topic? Jeg putta nettopp en Hama-blåsebelg og et par solbriller i Crumpleren min, legg til det på lista mi på forrige side. Ha ha ha. Jeg regner med at dette er et ironisk innlegg. For denne tråden er et utrolig langt gjesp, nettopp på grunn av notatblokker, ørten minnekort og pussefiller til den store gullmedaljen. Kan dere ikke være litt kritiske til hvor detaljert liste dere lager? Uansett er tråden bare et langt gjesp med oppramsing av utstyr. Det virker som en konkurranse i å lage lengst mulig liste, jfr minnekort etc. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kan man egentlig få nok skrytetråder? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg synes det er morsomt å se hva for småting folk har i baggen, jeg. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Akkuratt nå har jeg følgende i NG2345 baggen min: F100 med påmontert 50mm F/1.8 Sigma 15-30mm Ca 6 eksponerte filmer som skal fremkalles 4-5 ueksponerte filmer ND4 filter til 50mm 4 aa batterier Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Tilbake til topic? Jeg putta nettopp en Hama-blåsebelg og et par solbriller i Crumpleren min, legg til det på lista mi på forrige side. Ha ha ha. Jeg regner med at dette er et ironisk innlegg. For denne tråden er et utrolig langt gjesp, nettopp på grunn av notatblokker, ørten minnekort og pussefiller til den store gullmedaljen. Kan dere ikke være litt kritiske til hvor detaljert liste dere lager? Uansett er tråden bare et langt gjesp med oppramsing av utstyr. Det virker som en konkurranse i å lage lengst mulig liste, jfr minnekort etc. 10 poeng for ironien, men jeg må innrømme at det i utgangspunktet var litt festlig å se hva slags småplukk folk drasser med på fototur, selv om det går litt vel langt nå. Hva slags fotoustyrt folk har er irrelevant i denne sammenhengen, og jeg synes det er litt morsomt at denne tråden står i motsetning til mange av forumets skrytetråder sånn sett. Oppdatering: Jeg tok ut The Zombie survival guide og putta oppi et skjema som skal brukes på en samtale med min blivende kontaktlærer på Drammen Vgs. Skjemaet er i A4-format, og betår av 2 ark som er satt sammen med en stift øverst i venstre hjørne. Skjemaet har påskrift som er påført delvis med blekk og delvis med grafitt som stammer fra en blyant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå