Gå til innhold

BK: Tønne med forskjellig crop

Anbefalte innlegg

Tok bildet for en stund tibake og tenkte det kunne bli bra dersom jeg piffa det opp litt. Er ikke helt fornøyd med redigeringen - gjorde det ganske enkelt så kunne dratt mer i spakene, men ønsker kritikk på resultatet. 5 forskjellige crop(håper ikke det er for mange siden det er samme bildet):

post-33652-1211293689_thumb.jpgpost-33652-1211293694_thumb.jpg

post-33652-1211293699_thumb.jpgpost-33652-1211293705_thumb.jpg

post-33652-1211293714_thumb.jpg

Endret av ThaKladd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er klart versjonen uten bakgrunn i det hele tatt som er best, men jeg vet ikke om motivet tåler det. Jeg ser klare komposisjonsregler tatt i bruk. Ikke bare en klar tredjepart, men også tendenser til både diagonal og L. Du er på mange måter inne på noe. Men bildet virker også litt uklart på en eller annen måte, som jeg ikke finner forenelig med motivet. Jeg ser hva du forsøker på, men dof-leken blir for puslete, og fargene gir meg lite i din redigering.

Kanskje en bedre redigering kunne hjulpet, men personlig hadde jeg enten forsøkt å bruke tønnen på en annen måte, eller så hadde jeg lett etter et nytt objekt. Jeg tror faktisk jeg ville gått forbi, etter å ha stoppet opp for å tenke meg om.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk jeg ville gått forbi, etter å ha stoppet opp for å tenke meg om.

Det var noe av det jeg tenkte også, men tok to bilder likevel... Det kunne blitt bra etter en tur i photosjappa. Tønna var ikke så spennede plassert.

Enig i at uten bakgrunn er best. Kunne pørvd meg på en ny versjon av den der jeg får bedre fram fargene, særlig blåfargen og skitten på tønna.

Takk for kritikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...