lockdog Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 The Girl Next Door. Burde slå ann. The girl next door: Filmen så bra ut regner med at vi ser den på lørdag andre tips om filmer eller ting man kan gjøre når man skal se å film med jenter? Støtter Shawshank, det er en nydelig film. Hva med Aladdin? Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Om det er flere enn en jente du skal se med, så fungerer også American Psycho. Det var gøy. Amelie, Gjøkeredet og Cashback er også filmer som har slått an. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Garden State tror jeg må være ganske så ultimat på date. Ellers ser jeg at Lost in Translation allerede er foreslått av flere her, så jeg kaster meg bare på bølgen og annbefaler denne jeg også. Endret 26. mai 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Garden State - første filmen jeg og damen så sammen. Meget bra. Lost in Translation er anbefalt av mange, kaster meg på den. Kanskje kjedelig for de på 15. Sideways - Kanskje kjedelig også. Jeg likte den dog. Kanskje et litt "eldre" publikum. Ghost World - digger denne filmen. Helt genial. American Beauty - meget god film. Lenge siden jeg har sett den. Nå fikk jeg lyst til deg faktisk. MASSE andre filmer også! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg anbefaler nok en gang Lost in Tranlation. Den filmen er rett og slett fantastisk. Ellers er The Shawshank Redemption populær blant kvinnene, og mennene for den del. Den slår ikke akkurat ann hos en gjeng 15 år gamle jenter som ser film i helgene. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Reign over me, slo overraskende godt an hos jentene Endret 27. mai 2008 av Lick Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Requiem for a Dream er ingen film jeg ville sett med en jente. Det er en sterk film alle bør se, men er ikke en film for en date. Haha! Det gjorde jeg, fikk ikke berné til biffen, men det går fint ann. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Fikk du ikke berne til biffen stakkar deg bedre lykke neste gang Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 There's Something About Mary (Alle Elsker Mary) burde du absolutt gi et forsøk. Filmen er svært morsom til tross for at den inneholder en typisk "boy-meets-girl"-handling. Ben Stiller mestrer sin rolle svært godt. Rollen kan minne litt om ulykkesfuglen han spiller i Meet the Parents og Meet the Fockers. Hvis du er ute etter en spenningsfilm, vil jeg anbefale The Silence of the Lambs. Denne slo godt blant de jentene jeg pleier å se film med. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hva med Halloween, Fredag den 13 og Saw 4? Personlig så tror jeg en 80 -talls slager som feks snake eater 2 hadde gjort susen ... Endret 28. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 En film som hvertfall slår godt an hos de fleste er The Wedding Singer med adam sandler og drew barrymore Den er både romantisk og morsom og jentene elsker den =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vet ikke helt om King Kong (2005) passer for jenta du skal se den sammen med, men for min del funka den knall å se sammen med dama,. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Jeg spør først jeg. men siden OP spør etter spesielle sjangre, kan jeg vel si: The Ring feks, eller The Grudge, alle jentene jeg har sett de med pisser på seg, og Disturbia. Endret 29. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
pi. Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Fine "typisk" jentefilmer: Notting Hill og Love Actually. Ellers så er Lost in Translation sinnsykt fin, men den passer kanskje ikke alle. Hvis dere liker tegnefilm så er Løvenes Konge veldig fin også Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg anbefaler nok en gang Lost in Tranlation. Den filmen er rett og slett fantastisk. Ellers er The Shawshank Redemption populær blant kvinnene, og mennene for den del. Den slår ikke akkurat ann hos en gjeng 15 år gamle jenter som ser film i helgene. Hvilken? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) City Of Angels (1998) Se den med dama og hun er din. Trust me Endret 1. juni 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Haha, "Chickflicks", "Gladgrining" og div. grining, må ærlig innrømme at jeg nå har hatt meg en god og lang latter (: Meeeeen siden dette ser ut til å være en ganske "omtenkelig" tråd, så har jeg laget en liten topp3-liste ut ifra de filmene dere nå har nevnt; 1. ; The Shawshank Redemption 2. ; The Exorcist (1973) 3. ; Også vil jeg påstå at "Pille_" traff ganske bra på "Love Actually" Sånn! Litt innsyn fra en 15åring Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hva med Rambo4?! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 50 First Dates, Adam Sandler og Drew Barrymore. Ellers må jeg si at Alle elsker Mary også er fantastisk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Jo, jeg vil bare si takk alle sammen dere er kjempe flinke vi har sette mange av filmene og vi har hatt mange koselige stunder :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå