Ajesto Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sitter med Conan early acces instalert på pcen min, og må få testet hvordan det kjører, så jeg kan fikse det som ikke er up to date før fredagen. Noen som har lyst til å gi meg en håndstrekning? Noen som er litt lei/skuffet som kunne klart seg en time uten? Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg kan ikke hjelpe deg, da jeg er i samme situasjon som deg. Men...jeg har allerede sjekket ut hva jeg evt må bytte ut på maskina, og er villig til å kjøre ned til sandefjord for å få nye komponenter asap på fredag Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er det å låne accounten til noen du mener? I så fall, hverken vondt eller personlig ment, så må jeg si for min del at å låne bort EA kontoen min til noen som har vært regga på et forum i 20 timer er dessverre noe jeg ikke ville gjort. Post heller specsa på pcn din så tar det nok ikke mange minuttene før noen kan gi deg et anslag på hva du kan vente Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Eneste problemet er att jeg har en laptop. Hvis det ikke funker ålreit må jeg ned og kjøpe ram og skjermkort til min stasjonære Og det vil jeg gjerne vite før spillet kommer, hehe. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Som Knugo. sier kan du jo bare poste speccsa her, så vil du nok få et ganske nøyaktig svar fra en eller annen Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Can you run it? Se hvor bra du gjør det på denne testen, så slipper du å låne noen konto. Endret 20. mai 2008 av Rallahr Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Can you run it? Se hvor bra du gjør det på denne testen, så slipper du å låne noen konto. Takker, endte rett under recommended, Går sikkert helt ålreit da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå