DesertGlow Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Topic sier vel det meste... hva synes dere er de beste instrumentallåtene fra 80 og 90-tallet? Mine favoritter tror jeg kanskje må være: David Foster - Winter Games Liquid Tension Experiment - When The Water Breaks Dream Theater - Erotomania Men det er jo så mange bra.... hva er din favoritt? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vet ikke om det kvalifiserer, men: Musikken i første brett på Darius Twins på SNES. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Sangen i great giana sisters. Das boot Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Ja " Das Boot " er konge Og " Oxygen " av Jean M. Jarre , har endel bra han synes jeg . Er jo litt toeft naar han brukte det der laser greiene Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 "A Final Hit" av Leftfield som sett i den übergeniale filmen "Trainspotting" er den første jeg kommer på.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Wu-Tang - Triumph (instrumental) altså instrumental av den sangen ... såå.. blir vel litt feil men men Crash Crew - Scratching (tidlig 80-talls) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Min favoritt er uten tvil Metallicas Orion. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Ja " Das Boot " er konge Og " Oxygen " av Jean M. Jarre , har endel bra han synes jeg . Er jo litt toeft naar han brukte det der laser greiene yup Oxygen " av Jean M. Jarre er bra og alt han lager er kult. Min far som hører på jarre sine cd'r Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Den der Theme-sangen fra Beverly Hills Cop. Fengende ihvertfall Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Kåre & the Cavemen må definitivt nevnes her! Knallbra musikere, flotte melodier! Til dere som ikke har hørt musikken; kjøp Jet Age og Long Day's Flight 'Till Tomorrow og lytt, dette er stor, instrumental rock. Attpåtil norsk og greier.. Calexico har også en del fete instrumentallåter. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg har noen fra 60/70 tallet .. Leonard Nimoy - Beyond Antares Leonard Nimoy - Music to watch space girls by den første er drit bra ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå