Gå til innhold

Fått vista(64) nå......får ikke en gang slettet en enkel snarvei

Anbefalte innlegg

Nettopp fått meg vista x64bit etter å tidligere bare ha brukt xp. Kanakje ikke overrsakende at jeg har mye og sette meg inn i.

Prøvde og innstallere TAT men det funket ikke, så jeg avinstalerte det. Men Snarveien på skrivebordet ble igjen så når jeg prøvde og slette det får jeg bare beskjeden: Finner ikke dette elementet.......er ikke lenger plassert c:/xxxx/xxxx bla bla bla.

Så snåle greier ! Hva skal jeg gjør ?

Sitter også med litt generel forvirring om hva slags programmer jeg kan og ikke kan bruke siden det er 64-bit\og vista, noen som vet om en samlet liste over kompitable programmer og slikt ?

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående snarveien tror jeg at jeg hadde en sånn en gang også, men den forsvant av seg selv tror jeg. Det var en stund siden så kan ikke si om det var samme situasjon som deg.

Sitter også med litt generel forvirring om hva slags programmer jeg kan og ikke kan bruke siden det er 64-bit\og vista, noen som vet om en samlet liste over kompitable programmer og slikt ?

De aller fleste programmer virker, du kommer nok mye lenger med en liste over programmer som ikke virker. Det er ikke noe system i det.. Generelt kan du jo si at programmer som også krever drivere for feks en database kanskje ikke støttes automatisk.

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

Okey får håpe den forsvinner her også da etter en omstart ennå det hørtes merklig ut at den bare skulle forsvinne av seg selv.

Var overraskende at TAT ikke skulle funka da også

Du vet vel ikke om en slik liste da som lister de fleste programmer som ikke funker ? Har lest litt allerede på nett om programmer som tilsynelatende virker men lager masse problemer uten at brukeren en gang vet hva som er årsaken, hørtes veldig plagsomt ut da og måtte oppleve no sånt.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Måtte bare si at den snarveien forsvant av seg selv om du sa, la ikke merke til det med en gang men var nok etter en omstart jeg hadde.

Siste problemet jeg hadde var at jeg ikke en gang fikk lov til og forandre navn på en mappe jeg hadde, men så uforklarlig så gikk det plutslig, sikkert etter omstarten det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...