Gå til innhold

Trailer: Command & Conquer: Red Alert 3


Anbefalte innlegg

La dere merke til hvordan det ble bølger i vannet til og med ! når ting ble bombet og skutt eller beveget seg.

 

Edit: er det bare meg som syntes det er litt sleipt av EA og gjør det sånn at man må kjøpe ett annet spill (kane's wrath) for og kunne bli med i beta ? For et kjøps press.

 

Edit2: litt ot men når man snakker om sleipt så kom jeg akkurat til og tenke på forhånds bestillings utgavene av AoC med mammut, leste nettop på gamezone: DET ER INGEN ANNEN MÅTE Å FÅ TAK I WAR MAMMOTH PÅ. Er jo ikke helt rettferdig sånt.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spennende :) tro om min tre år gamle maskin klarer å kjøre dette (Generals og Zero Hour går flytende hvis jeg begrenser meg til 5 spillere...)?

 

Er det noen som skyter meg hvis jeg sier jeg liker Generals og Red Alert-spillene bedre enn de som handler om Tiberium-tjænesten? Fare for at RA3 blir skummelt vanedannende når man slår sammen disse slagerne :love:

Lenke til kommentar

det som blir spendende er å se om de klarer å holde forventningene, var svært skuffet over C&C 3, manglet helt og holdent en god historie med oppdrag som man ikke blir lei av.

 

den største feilen westwood gjorde var å bli en del av EA, og EA mener jeg har ødelagt en god spille serie, men jeg kommer allikevel til å kjøpe det med god tro på at det blir et godt spill.

 

har jo KW så blir jo spendende å teste betaen, og en siste ting for de som ikke har fått med seg fps spillet teberium fra C&C kommer den til jul om jeg ikke tar mye feil :hmm:

Lenke til kommentar

Det var hele stillheten som slo meg i Red Alert 1. Man hørte bare seg selv og veldig lite av naturen rundt omkring, muligens et par tankser under konstruksjon eller harvesteren på tur. Og når et par soldater begynte å snakke ut med sin særegne dialekt når straks man har dratt musepila over dem, fikk man følelsen av at dette er Red Alert. Poenget høres litt komisk ut, men likevel.

 

Jeg spilte lite Red Alert 2, så jeg vet ikke om den lydmessige stemningen fra RA1 allerede har blitt videreført. Muligens tar jeg meg en titt på RA2 i sommer.

 

Og forøvrig var ikke C&C3 verste greia, så jeg har tro på RA3, selv om de krigsmaskinene var litt snodige. Jeg hadde egentlig likt et valg om å ha lagenes farger sprayet over hele karosseriet på krigsmaskinene og på draktene til folk, som i RA1.

Endret av Nuust
Lenke til kommentar

I byrjinga på filmen ser du ein Naval Shipyard (elns) bli bygget, men det går litt seint, eg håpar dei ikkje går tilbake til at bygningane må byggast på plassen som i Generals. I C&C3 var den gode gamle stilen tilbake, håpar for all del at dei fortsetter med det.

Lenke til kommentar

Minnes Cruiser i Red Alert, det skipet var så råbra. Satt opp ein Naval Shipyard nær fienden og kjøpte eit par stykk. :love:

 

Spelet blir meir komplisert og vanskelegare når du får det våte element med. Ikkje så mykje i SP, men i multiplayer har du mykje meir å tenke og halde kontroll på med sjø i tillegg til land. Eg er glad i strategispel som nyttar sjøen, som Red Alert og Age of Empires.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...