Johnx Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ?? Kan Dirextx9 brukes bare på GeforceFX korta? Jeg har et MSI G4ti4200 64 og bruker 8,1. Lurer på om jeg kan installere 9ern å bruke det? Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Du kan installlere dx9, men kortet ditt støtter ikke de nye funksjoene i dx9. dx9 er bakoverkompatibel. Du vil neppe merke noen stor forskjell. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det er ikke noe problem og installere DX9, men skjermkortet ditt vil ikke utnytte DX9 fullt ut. Men for all del, oppdater Radeon 95/9700 serien støtter også DX9 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 er det lurt å oppdatere da? ingen spill trenger det...og DX er jo som kjent infernalskt fulle av bugs....ihvertfall til andre versjon av en versjons serie er kommet... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 "DirectX er som kjent fullt av bugs"? Har du noen gang merket en bug i directx? Alle versjonene jeg har hatt på maskinen har funket som en drøm , og du ser aldri klager på forumet heller. Jeg vil si at det er 100% trygt å legge inn DX9, det er i drivere at bugs pleier å ligge... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 "DirectX er som kjent fullt av bugs"? Har du noen gang merket en bug i directx? Alle versjonene jeg har hatt på maskinen har funket som en drøm , og du ser aldri klager på forumet heller. Jeg vil si at det er 100% trygt å legge inn DX9, det er i drivere at bugs pleier å ligge... Nei det var nettopp en bug i dx9, men er vist fikset nå. Skal ikke installere det enda, på grunn av faren for feil. Og eg har sett noen med problemer med dx9 her på forumet, så eg vil ikke anbefale noen å installere dx9 som ikke har hardware støtte for dx9 enda. Er så vitt eg vet ingen spill som støtter dx9 enda, eller er det kommet noen nå? Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 microsoft har nettopp lagt ut SDK'en så jeg tror nok ikke det. MEN, det finnes endel DX9 demoer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå