iStephano Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Haha går fint det, de fleste av oss sliter forsatt med at det har vært sommer og sol. Men snart er det action igjen Lenke til kommentar
Gundy Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei,lenge siden sist nå folkens har ikke fått spilt så mye i det siste men nå som gear2 nærmer seg så blir det vel full action igjen Hilsen Gunders XxGUNDERSxX Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hallo! The almighty QBab melder seg til tjeneste! Har dessverre kun GTA4, men det går vel kanskje allikevel? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Hei,lenge siden sist nå folkenshar ikke fått spilt så mye i det siste men nå som gear2 nærmer seg så blir det vel full action igjen Hilsen Gunders XxGUNDERSxX Hallo! The almighty QBab melder seg til tjeneste! Har dessverre kun GTA4, men det går vel kanskje allikevel? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Hei,lenge siden sist nå folkenshar ikke fått spilt så mye i det siste men nå som gear2 nærmer seg så blir det vel full action igjen Hilsen Gunders XxGUNDERSxX Sa han før han aldri ble sett igjen. Hallo! The almighty QBab melder seg til tjeneste! Har dessverre kun GTA4, men det går vel kanskje allikevel? Sa han før han heller ikke ble sett igjen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Legendarisk og legendarisk du... Synes i hvertfall ikke dere var særlig gode GeOW2 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Trenger jo ikke være god for å være legendarisk. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Trenger jo ikke være god for å være legendarisk. Nesten som Hitler? (Nei, det var kanskje en dårlig sammenligning.) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Legendarisk og legendarisk du... Synes i hvertfall ikke dere var særlig gode GeOW2 Du skulle sett dem i Gears of War Men de er da ikke dårlige i Gears 2 heller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Gears of War er/var vårt territorie. Gears 2 har ikke blitt spilt like entusiastiskt. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Gears of War og Gears of War 2 er to helt forskjellige spill. Jeg har mistet gløden for Gissj etter 2'ern, men venter i spenning på patchen som gjør at alt går glattere. Jeg spiller ikke godt når jeg er sinna, og bugs gjør meg sinna Gi meg gamertaget ditt da iharal3, så skal jeg skyte deg i filler Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Noen av oss har også fått privatliv utenfor xboxens verden.. Noe drit, men sånn er det. Men vi møter gjerne til duell for å vise våre skills eller mangel på de. Forskjellen på oss fra andre "klaner" er vel at vi ikke tar helt av om vi taper, men vi tar det med godt humør. Det i seg selv er vel "legendarisk"? Til "klan" å være mener jeg. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hear Hear! Chrissj har så rett, for min del så er gløden for Gissj2 forsatt der. Stronger than ever! Jeg har bare ikke vist dere Ban`s potensiale ennå. Men tro meg, la oss sette opp en kamp nå til helgen f.eks. Der du pluss 4 til som tviler på vårt talent møtes til en kamp. Så tar jeg med mine folk. Altså Team chrissj gjengen. Så skal vi se hvem som ligger og blør på bakken sist Are you up for it? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 BanAnus, jeg har ikke rørt Gissj 2 siden 15. desember, så jeg vil ikke vise hva jeg er laget av ennå Og det med "legendariske" må jo alle ta med en klype salt, det er jo ironi jo Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ja men, nå prøver jeg og forsvare vårt rykte her Anolop, ikke svik meg nå. Selv om jeg må gi en dose hvit løgn så trenger ikke dem og vite det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Trenger dere en groupie? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvor gammel er dere som spiller? GT: SKATE KONGEN Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg er 24, Chrissj sin kan jeg ikke si for da blir han litt "kretten". hihi Nei alt fra 18-26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå