Gå til innhold

Dette må dere regne med - Herverk

Anbefalte innlegg

Syns politiet skal se litt gjennom fingrene på russens lek og mongomoro, i alle fall i de tilfellene det går utover russen sjæl. Heiaheia.

Ja, skikkelig uskyldig moro som kunne endt skikkelig ille. Jeg skrev om noe russen hadde gjort ikke mange meterene unna der jeg bor i "Russ og vannmania", som også kunne endt ille. Det var faktisk ulovlig, og kunne vært iivsfarlig, mener du mener vel at vi skal se mellom fingrene på det også. Om jeg så må kjempe til til siste pust, så skal jeg gjøre mitt for å bli kivtt denne tradisjonen, om ikke kvitte meg med den så skal jeg i hvert fall sette en stopp for de russer som prøver seg på noe lignende.

Jeg har fått nok, og det er på tide av vi slår tilbake. De må snart begynne å skjønne at å ta på en dum russelue ikke gir dem "Cart Blanche", noe russen tror de har. Men det har dem ikke, uansett hvor i landet dem bor.

Jeg har sabotert for dem en gang, og jeg har null problem å sabotere for dem igjen. Beware russ :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske enkelt sjokkerende. Hyggelig at Kina får mer i si i verdenspolitikken, synd at vi merker deres politiske system i Norge.

Hvordan er det hyggelig? En nasjon som ikke følger FN sine retningslinjer for en rettferdig politikk, velger å brutalt drepe sine politiske motstandere før de får sagt ett ord. Og dreper alle sine borgere som engang nevner tibet?

Forpult hyggelig!

Lenke til kommentar

Ganske enkelt sjokkerende. Hyggelig at Kina får mer i si i verdenspolitikken, synd at vi merker deres politiske system i Norge.

Hvordan er det hyggelig? En nasjon som ikke følger FN sine retningslinjer for en rettferdig politikk, velger å brutalt drepe sine politiske motstandere før de får sagt ett ord. Og dreper alle sine borgere som engang nevner tibet?

Forpult hyggelig!

Ingen av verdens største stater er spesielt stuereine, Kina har den fordelen at de har sluttet å invadere andre land, etter Tibet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...