EinarEriksen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vi har ringt 45 mobiler til døde og kan avsløre de beste og verste taletidene på markedet. Les mer Lenke til kommentar
spineshank00 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vi har ringt 45 mobiler til døde og kan avsløre de beste og verste taletidene på markedet. Les mer Hmm. Ser ut til at SE har for vane å legge til ganske mye i forhold til det som faktisk er reell taletid. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 JA, det ser sånn ut, men se på T650? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg skjønner det blir mer jobb, men skulle ønske dere kunne testet GSM på 3G-telefonene. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Heisann Vi kommer tilbake med en separat sak om hvor mye batteri du sparer på å skru av 3G. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Oi, mye mer enn jeg ønsket meg! Lenke til kommentar
poe Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg skjønner det blir mer jobb, men skulle ønske dere kunne testet GSM på 3G-telefonene. De aller fleste skrur av 3g når de ikke bruker det, så både standbytid og taletid i 3g er mindre interessant. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Spørsmål til Amobil: Er Neonode N2 testet nylig med siste softwareversjon? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Alle tallene er fra når vi testet mobilene. For Neonode N2 sin del blir det i september '07. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Dere glemmer noe som er veldig viktig. Strømtrekket er avhengig av nett/linje. Vet dere hva kanaler dere har ringt med?? Dette er variabelt fra samtale til samtale. Hva med å teste alle telefoner på en GSM-simulator på en gitt sende-effekt?? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Yay, min kom på sjetteplass E61. Ganske dumt at det er så stort avvik i hva SE oppgir som taletid i forhold til hvor lang taletiden faktisk er. Lenke til kommentar
poe Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Alle tallene er fra når vi testet mobilene. For Neonode N2 sin del blir det i september '07. Hvorfor mangler den grå streken på enkelte modeller? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Vi har ringt 45 mobiler til døde og kan avsløre de beste og verste taletidene på markedet. Les mer Hmm. Ser ut til at SE har for vane å legge til ganske mye i forhold til det som faktisk er reell taletid. Jeg har hatt mange SE-telefoner, og undersøkelsen er ikke overraskende. Har lenge hevdet at SE smører godt på, både mht. standby-tid og taletid. Ikke det at batteritidene deres er dårlige, men de oppgis altfor høyt. Endret 20. mai 2008 av CellularDude Lenke til kommentar
JaniC Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvilken mobile er SE 4.20? Noe jeg ikke har fått med meg Lenke til kommentar
arkaid Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg finner ikke SE W580i i lista. Har dere tatt den med? Ser også at SE W610i er ført opp to ganger, med forskjellige resultater. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hadde vært veldig fint hvis dere kunne ha gjort det samme med iPhone.. er litt keen på å finne ut hvor lenge batteriet varer med bare snakking, men X antall timer mobilsamtale med Youngtalk koster en pen penge.. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Hei, og takk for tilbakemeldinger. Det er enkelte telefoner som dessverre mangler i testen, noe det finnes forskjellige grunner til. Vi skal se om vi ikke får testet SE W580i. Hvorfor Iphone ikke har blitt testet er jeg også usikker på, men den har vi dessverre ikke tilgjengelig. At SE W610i er ført opp to ganger er en feil, og er nå korrigert. Riktig taletid for denne skal være 3:30 i GSM. De grå strekene som mangler, er på grunn av at produsenten ikke har oppgitt noen offisiell taletid for samtaler i UMTS. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Dere glemmer noe som er veldig viktig. Strømtrekket er avhengig av nett/linje. Vet dere hva kanaler dere har ringt med?? Dette er variabelt fra samtale til samtale. Hva med å teste alle telefoner på en GSM-simulator på en gitt sende-effekt?? Du skal få svar på dette, men vi jobber ennå med saken (er i dialog med folk med mye kompetanse på feltet) For å tenke høyt, bør forskjellene her være minimale under samtale men derimot store når det gjelder hviletiden. Men mer utdypende svar kommer altså. Endret 21. mai 2008 av CesiuM_e Lenke til kommentar
small_pc Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Og hvor er iPhone? Med 10.000 antatte telefoner på de Norske mobilnettene og tusenvis som har hete drømmer (eller mareritt..) er jo det av stor interesse. Skulle forundre meg om det ikke finnes en eneste iPhone i redaksjonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg