Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

noe veldig sårende (kjærlighet)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nja aldri si aldri, en kompis av meg holdt på med en jente, men så sa hu jenta "bare glem meg", kompisen min prøvde og han begynte og holde på med noen andre, da kom hu sutrende tilbake "Angrer det jeg har gjort", "kan du tilgi meg (A)" osv. og det har skjedd GANG på GANG (ca 5 ganger de siste 7 mnd.)

Lenke til kommentar
nja aldri si aldri, en kompis av meg holdt på med en jente, men så sa hu jenta "bare glem meg", kompisen min prøvde og han begynte og holde på med noen andre, da kom hu sutrende tilbake "Angrer det jeg har gjort", "kan du tilgi meg (A)" osv. og det har skjedd GANG på GANG (ca 5 ganger de siste 7 mnd.)

wow! kult;)

dette må jeg prøve

Lenke til kommentar
Det kommer vel an på om hun er interessert eller ikke.

Niks. Når man vet at noen er interessert i en så vil man ha mest mulig oppmerksomhet av personen uten å måtte gi noe tilbake. Derfor jenta mest sannsynlig reagere med at hun vil fly etter ham om han spiller hard to get.

Lenke til kommentar

wow! kult;)

dette må jeg prøve

SKal ikke stoppe deg, men nå tåler ikke hu jenta tryne på han kompisen min da, og denne gangen mener hun nok det....

Lenke til kommentar
Det kommer vel an på om hun er interessert eller ikke.

Niks. Når man vet at noen er interessert i en så vil man ha mest mulig oppmerksomhet av personen uten å måtte gi noe tilbake. Derfor jenta mest sannsynlig reagere med at hun vil fly etter ham om han spiller hard to get.

Kan være delvis enig hvis vi snakker om folk som fremdeles går på barneskolen eller begynnelsen av ungdomsskolen. De fleste jenter slutter med slikt etter fjortistiden.

Lenke til kommentar

Har opplevd en lignende situasjon.

Forskjellige følelser, men det viser hvordan kvinner er.

Jeg hadde blitt uvenn med en jente, og jeg dreit i å snakke med hun eller spørre hvorfor hun var sur på meg etc. og til slutt så kom hun og sa at hun hadde tilgitt meg og at hun var så glad i meg.

Da sa jeg at jeg fortsatt ikke ville være sammen med henne.

Det fikk henne til å gå igjennom hva hun hadde gjort feil, nemlig vært sur på meg.

kom hun til meg og sa at hun skjønte at det var feil av henne å være sur på meg og

da var vi venner igjen.

Derfor oppfordrer jeg deg til å gjøre det samme, ignorer henne og så kommer hun å sier unnskyld.

Hvis hun ikke sier unnskyld, ignorer hun mer. ;)

Lenke til kommentar

haha

jeg ligger nå og soler min treningsstudiotrente kropp (need i say more?)

jeg har på meg solbriller, og hører på led zeppelin rock...også kom hun forbi. jeg var våken, lata som at jeg ikke så henne..også så hun på meg;)

nå kom hun nettopp tilbake og kalte meg femi^^

håper det gjorde tricket;)

Lenke til kommentar

også passerte hun meg igjen.

så jeg hadde på meg solbrillene, og kikket i vinduet ved siden av meg for å se på henne. og hun så på meg. uten å si noe. hun så på meg i ca. 3 sek også så hun fram igjen.

og før hun passerte verandaen jeg satt i, syns jeg at hun skydda hodet litt!

er dette bra tegn?

Lenke til kommentar
er dette bra tegn?

Vanskelig å si...

Men du kommer til å bli sprø om du skal tolke alt hun gjør.

Overlat all den ekstreme tolkingen til det kvinnelige kjønn. De er gode til slikt og hjernene deres takler det bedre enn våre hjerner... ;)

Lenke til kommentar
er dette bra tegn?

Vanskelig å si...

Men du kommer til å bli sprø om du skal tolke alt hun gjør.

Overlat all den ekstreme tolkingen til det kvinnelige kjønn. De er gode til slikt og hjernene deres takler det bedre enn våre hjerner... ;)

får vel det;)

ligge på verandaen og chillen..Å jeg er så glad for at sommer'n er her;) bare fordeler!

Vær litt mer overlegen og vis at det ikke gjør deg noe om hun ikke liker deg for du vet at det finnes nok av andre fisker ute i havet som er mer enn bra nok deg. (Altså klarer du å vise det gjennom kroppsbildet ditt, har du henne!)

hvordan skal jeg klare å vise det gjennom kroppsbildet mitt?

altså: forklar, gi eksempler, etc.

Lenke til kommentar

Synes det er frekkt av jenta å gjøre sånt forran deg for å få deg sjalu, jeg pleier alltid å si til de jeg liker at jeg liker de, og at jeg håper på det samme tilbake, og vis ikke at vi kan være like gode venner som vi har vært før... synes den metoden funker fett jeg ^^;

Lenke til kommentar
hei, jeg lurer på noe om kjærlighet.

jeg sa til ei jente at jeg likte henne. så i det siste, så har hun begynt å ignorere meg, og kose med alle andre gutta, klemme de og presse ræva opp mot dem og sånt...mens jeg ser på.

det er veldig sårende, og det er det verste jeg har opplevd, følelsen når jeg ser at hun gjør dette.

hun gjør det bare når jeg ser på o.l..

så jeg lurer på om "hard to get" er tingen her?

hun har sett på meg avogtil..

For meg virker det som om ho prøver å få deg til å miste følelsene. Det er en vanlig reaksjon når sånt kommer sjokkerende på og ho ikke er interessert. Ignorerer for at du skal slutte å tenke på henne og koser med andre for å gjøre deg sint (sinne er den letteste måten å gi slipp på følelser). En annen ting du bør notere deg er at det er veeeeeldig sjeldent det lønner seg å si til noen at du har følelser for dem, det er mye bedre å vise deg, siden det ikke vil legge press på jenta på samme måten. Det er sånt som alltid kommer litt brått på, og om dem blir usikre så ender det ofte med brutt kontakt, ihvertfall for en stund.

haha

jeg ligger nå og soler min treningsstudiotrente kropp (need i say more?)

jeg har på meg solbriller, og hører på led zeppelin rock...også kom hun forbi. jeg var våken, lata som at jeg ikke så henne..også så hun på meg;)

nå kom hun nettopp tilbake og kalte meg femi^^

håper det gjorde tricket;)

også passerte hun meg igjen.

så jeg hadde på meg solbrillene, og kikket i vinduet ved siden av meg for å se på henne. og hun så på meg. uten å si noe. hun så på meg i ca. 3 sek også så hun fram igjen.

og før hun passerte verandaen jeg satt i, syns jeg at hun skydda hodet litt!

er dette bra tegn?

Fortsett å la henne ta intiativet til kontakt noen dager og se hva som skjer, at hun ser på deg er en bra ting, men ikke få for store forhåpninger heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...