LøperFraVevelstad Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 hei, jeg lurer på noe om kjærlighet. jeg sa til ei jente at jeg likte henne. så i det siste, så har hun begynt å ignorere meg, og kose med alle andre gutta, klemme de og presse ræva opp mot dem og sånt...mens jeg ser på. det er veldig sårende, og det er det verste jeg har opplevd, følelsen når jeg ser at hun gjør dette. hun gjør det bare når jeg ser på o.l.. så jeg lurer på om "hard to get" er tingen her? hun har sett på meg avogtil.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vell, tror du bare skal prøve å glemme henne. Hvis hun viser interesse etter en stund DU har ignorert henne (prøver å få oppmerksomheten din etc).. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Vell, tror du bare skal prøve å glemme henne. Hvis hun viser interesse etter en stund DU har ignorert henne (prøver å få oppmerksomheten din etc).. vel, eneste gangen jeg eksisterer for henne, er på fotballbanen og når vi møtes når vi passerer, og det er naturlig å si "hei"... jeg prøver å glemme henne, men dette er en flamme det er snakk om..så det er vanskelig.har glemt en flamme, men det tok 2 år. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Vell, tror du bare skal prøve å glemme henne. Hvis hun viser interesse etter en stund DU har ignorert henne (prøver å få oppmerksomheten din etc).. vel, eneste gangen jeg eksisterer for henne, er på fotballbanen og når vi møtes når vi passerer, og det er naturlig å si "hei"... jeg prøver å glemme henne, men dette er en flamme det er snakk om..så det er vanskelig.har glemt en flamme, men det tok 2 år. men det er som jeg bruker å si: "kjærlighet er ett spill med 50/50 i potten. 50% for at du blir skikkelig glad, over en lang periode 50% for at du blir skikkelig deprimert, over en lang periode." Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Enig med iNeo. Bare ignorer henne, da kommer dem alltid for å få oppmerksomhet. Husk at selv om hun prøver å få oppmerksomheten din betyr ikke det at hun liker deg, men bare at hun må føle at hun har draget, så fortsett å ignorer henne en periode til. Kanskje begynner hun å faktisk like deg? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Enig med iNeo. Bare ignorer henne, da kommer dem alltid for å få oppmerksomhet. Husk at selv om hun prøver å få oppmerksomheten din betyr ikke det at hun liker deg, men bare at hun må føle at hun har draget, så fortsett å ignorer henne en periode til. Kanskje begynner hun å faktisk like deg? det skal jeg prøve. skal ignorere henne totalt! takk for svar:) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, er det ikke vakkert å se ditt momentum dø utover andre? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, er det ikke vakkert å se ditt momentum dø utover andre? høh? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Istedenfor å si at det er helt jævlig, så prøv å se det komiske i det, det er ikke lange biten fra det tragiske til det latterlige. Ditt initiativ (momentum) ignoreres, så spørs det hvem det går utover? Deg? come again? etc. Edit: Don't feed the troll(s). Endret 20. mai 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fokuser heller på de andre jentene innenfor rekkevidden din. Ikke nødvendigvis sjekke de opp men er jo ikke noe galt i å være venner. Ikke gidd vise denna jenta noe oppmerksomhet. Hvis det er en sjans så kommer hu til å forsøke å få tilbake oppmerksomheten. Hvis ikke, kan du trøste deg med at det finnes omtrent 3 000 000 000 andre gærne hormonskruller der ute. Nok av fisk i havet. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Bare ignorer henne, da kommer dem alltid for å få oppmerksomhet. Ja, hadde det bare vært så enkelt! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, hadde det bare vært så enkelt! Det er det? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 faen, jeg er skikkelig deppa nå... har nettopp vært hos min beste venn, og han bruker alltid å få meg til å le..men han klarte det ikke! noe er galt med meg.. (veldig off topic, men det gjør godt å skrive om det) jeg håper at hun er hard to get...er det noen som vet hvordan hard to get ville være? altså, hvordan hun ville oppføre seg, om hun skulle være hard to get? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Oversettelsen sier jo seg selv ganske godt. Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvis hun er klar over at du liker henne, er hun ikke noe å samle på. Hvis hun følte det samme, burde hun heller sagt det. Prøv heller å overse henne, og å glemme henne. Så ser du om hun kommer angrende tilbake. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Hvis hun er klar over at du liker henne, er hun ikke noe å samle på. Hvis hun følte det samme, burde hun heller sagt det. Prøv heller å overse henne, og å glemme henne. Så ser du om hun kommer angrende tilbake. *sukk* får håpe hun gjør altså Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Gjør det. Og ikke se på henne når det er en fare for at hun ser deg, bare hold deg unna så ser du om hun kommer løpende tilbake. Prøv å tenk over hva du har gjort for at det ble som det ble, greit å ha med seg den erfaringen videre.. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 jeg sa det til henne. ganske enkelt. jeg var oerøst a følelser ei natt, så jeg sa det til henne..det måtte ut. siden den dagen har hun ignorert meg totalt. og det er ganske lenge siden. så jeg blir stadig deppet av å være sammen med gjengen, p.g.a det hun gjør med alle..untatt meg. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er så enkelt. Det kommer vel an på om hun er interessert eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå