Fritidsproblem Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 jeg trenger hjelp til å finne en nett side der det står om garasje bygging... hellst om en garasje der det er plass til 2 biler + en verktøys benkk.. trenger bare å vite hvor stor den skal være, og kansje noen tegninger av den.. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sjekk Grimstad garasjen HER Eller hvordan bygge garasje HER Jeg bygget min egen garasje og jeg tegnet den selv. Leverte tegningen til et byggefirma som kalkulerte hvor mye og hvilke materiale jeg skulle ha. Dette ble deretter kjørt ut til meg og så startet jeg. Så det første du bør tenke på er hvor du skal kjøpe materialer. Det kan være en fordel å kjøpe alt samme plassen. Får som regel en del rabbatter da... Lenke til kommentar
Fritidsproblem Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Sjekk Grimstad garasjen HER Eller hvordan bygge garasje HER Jeg bygget min egen garasje og jeg tegnet den selv. Leverte tegningen til et byggefirma som kalkulerte hvor mye og hvilke materiale jeg skulle ha. Dette ble deretter kjørt ut til meg og så startet jeg. Så det første du bør tenke på er hvor du skal kjøpe materialer. Det kan være en fordel å kjøpe alt samme plassen. Får som regel en del rabbatter da... Takk ska du ha:D men jeg trenger det til en skole oppgave=) Lenke til kommentar
Fritidsproblem Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 men du vet ikke om en plass der det er en tegning av en garasje... må vite hvor stort alt burde være=/ Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Dobbel garasje med plass til arbeidsbenk i bakkant bør være ca. 6 meter bred (portene) og 8 meter dyp. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 lån byggforsk 517.651 på fagbibliotek på universitet eller på annet bibliotek Lenke til kommentar
RadivS Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 jeg trenger hjelp til å finne en nett side der det står om garasje bygging...hellst om en garasje der det er plass til 2 biler + en verktøys benkk.. trenger bare å vite hvor stor den skal være, og kansje noen tegninger av den.. noen som kan hjelpe? Prøv her under garasje; http://www.byggebolig.no/ Mye flinke folk her. Lenke til kommentar
Terri Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Hei her kan du lage din egen garasje i 3d http://www.byggplanlegger.no Endret 28. mars 2011 av Terri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå