Gå til innhold

Hey, 9800GX2, hvilken modell er best?

Anbefalte innlegg

Han kan sikkert kjøre det, men ikke uten lagg som nesten gjør det uspillelig.

Har selv 8800GTX OG 9800GTX (som yter en god del mer) og kan som sagt langt fra kjøre det på maks. Har samtidig dobbelt så mye RAM (DDR3) og en del raskere prosessor.

Dette tipper jeg din venn gjør: (minst tre av dem)

1. Han spiller på en skjerm med lav oppløsning (se 17", 19", TV uten Full HD)

2. Han har ikke prøvd andre baner enn den første som ikke krever så mye.

3. Han spiller med voldsom lagg / hakking

4. Han kjører ikke Vista og DX10.

Totalsett så ville jeg nok sagt at maskinen min yter nærmere det dobbelte i Crysis, og jeg måtte nok hatt det dobbelte igjen får å kunne kjøre det akseptabelt på maks (0xAA).

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han kan sikkert kjøre det, men ikke uten lagg som nesten gjør det uspillelig.

Har selv 8800GTX OG 9800GTX (som yter en god del mer) og kan som sagt langt fra kjøre det på maks. Har samtidig dobbelt så mye RAM (DDR3) og en del raskere prosessor.

Dette tipper jeg din venn gjør: (minst tre av dem)

1. Han spiller på en skjerm med lav oppløsning (se 17", 19", TV uten Full HD)

2. Han har ikke prøvd andre baner enn den første som ikke krever så mye.

3. Han spiller med voldsom lagg / hakking

4. Han kjører ikke Vista og DX10.

Totalsett så ville jeg nok sagt at maskinen min yter nærmere det dobbelte i Crysis, og jeg måtte nok hatt det dobbelte igjen får å kunne kjøre det akseptabelt på maks (0xAA).

så når GTX 280 kommer så spiller vi slik VI VILL HA DET? ;)

mener du siden du skryter så av dette nye kortet, at det vill løse problemene til gamerne? :roll:

Lenke til kommentar

Nå mistet jeg deg litt.

Er det GTX 280 du mener jeg skryter sånn av, eller tenker du på 9800GX2?

GTX 280 vil nok ikke være noe mirakelkort, men kommer nok til å blåse litt nytt liv i skjermkortmarkedet med bedre ytelse og samtidig presse priser ned.

Lenke til kommentar
Nå mistet jeg deg litt.

GTX 280 vil nok ikke være noe mirakelkort, men kommer nok til å blåse litt nytt liv i skjermkortmarkedet med bedre ytelse og samtidig presse priser ned.

jeg skal jo ha ett kort som klarer og dra 1920x1200 på ganske bra framerate da :dontgetit:

Lenke til kommentar
Nå mistet jeg deg litt.

jeg skal jo ha ett kort som klarer og dra 1920x1200 på ganske bra framerate da :dontgetit:

Definer ordet "bra" 60 Fps i alle spill? Skal du absolutt ha alt på maks (en fps-avhening gaming idiot) så Hadde også ventet til GTX 280. Men hvis du ikke visste det så er det ikke grafikken som gjør spillene bra, det er gameplay og storyline :thumbup:

Endret av gamern1337
Lenke til kommentar
Vel, om du har grafikken som spillet er ment å spilles med så forværrer det ikke opplevelsen for å si det mildt. Pikslerte dotter som fyker over skjermer er ikke akkurat så motiverende. :whistle:
hehe sant.

men hva er vitsen i og i det hele tatt lage 9800GX2 for og så utdatere den på ett øyeblikk :dontgetit:

også kommer GTX 280 som en ny sjef på jobben og tar over hele greiene :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...