Mr Walrus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Av de som bestilte drakta,, Har noen fått den enda? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Av de som bestilte drakta,, Har noen fått den enda? Nei. Burde ha fått den til idag! Er jo match ikveld. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Min står ikke som sendt engang, står bare "Status: Ny" noe det har gjort siden jeg bestilte på lørdag. Men med 11 000 ordre så har de vel litt å henge fingrene i nå, når de til vanlig bare selger noen tusen drakter i året. Har uansett ikke hastverk, men gleder meg til den kommer, går gjerne rundt med Norge-drakt i sommer, i og med at det blir min første landslagsdrakt. Bestilte også billetter i går til Norge - Nederland i oktober, så der skal den bli brukt. Edit: Er det mulig å få trykk på landslagsdrakter på Ullevål btw? Kunne gjerne tenkt meg Hangeland bakpå drakten. Endret 28. mai 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du kan vel få trykk på fotballshop'en? Det står at min drakt ble levert på Lørdag, men har enda ikke kommet. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sikkert en som jobber på posten, som er fortvilet over at det ble utsolgt. Kan hende han har rappet drakten din Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sikkert en som jobber på posten, som er fortvilet over at det ble utsolgt. Kan hende han har rappet drakten din Han skulle bare prøvd seg! Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvorfor er folk så gira på disse draktene når "alle" mener at logoen er så forferdelig? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvorfor er folk så gira på disse draktene når "alle" mener at logoen er så forferdelig? Jeg kjøper drakta fordi jeg liker den og syntes det er litt tøft å ha den Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvorfor er folk så gira på disse draktene når "alle" mener at logoen er så forferdelig? Jeg kjøper drakta fordi jeg liker den og syntes det er litt tøft å ha den Og som samlerobjekt har den en viss verdi. Om 40 år, når historien om "den gang fotballforbundet prøvde å innføre en drage på landslagsdrakta" er gått inn i historiebøkene, er det helt sikket en eller annen samler som vil gi mye for en drakt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg for min del kjøper den fordi jeg liker logoen (hva resten av landet synes bryr meg ikke), og litt av oppstyret da selvfølgelig også som har bidratt til å profilere drakten, og at det var et meget billig alternativ til en (offisiell) landslagsdrakt. For min del skal hvert fall drakten brukes, kjøper den ikke for å støve den ned og selge den om 20 år. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nå er landslagsdrakta ute for salg igjen, sammen med masse annet dragegreier - keeperdrakter, shortser osv. Min er for øvrig enda ikke sendt. Noen andres som er sendt? Merkelig at det tar så lang tid. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nå fikk jeg drakta! Den er rett og slett deilig! Passet perfekt:) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg for min del kjøper den fordi jeg liker logoen (hva resten av landet synes bryr meg ikke), og litt av oppstyret da selvfølgelig også som har bidratt til å profilere drakten, og at det var et meget billig alternativ til en (offisiell) landslagsdrakt. For min del skal hvert fall drakten brukes, kjøper den ikke for å støve den ned og selge den om 20 år. Da er vi i hvert fall to som likte logoen. Skjønner ikke helt det flagghysteriet ... sak samme er hysteriet rundt et tenkt forbud om å vise andre flagg enn bare det norske på 17mai? Jaja, vi er vel som "folk" grunnleggende usikre på oss selv. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Fortsatt ikke fått den jævla drakta Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tror ikke det er noen som har fått den før de siste dagene. Ifølge en kamerat som sendte mail, slet de litt med etterspørselen, men var kommet godt igang nå og alle drakter ville enten bli sendt i løpet av få dager eller var allerede sendt. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tror ikke det er noen som har fått den før de siste dagene. Ifølge en kamerat som sendte mail, slet de litt med etterspørselen, men var kommet godt igang nå og alle drakter ville enten bli sendt i løpet av få dager eller var allerede sendt. Min drakt har nr: 10066:) Var det ikke 14.000 produsert? Lurer på hvem som får draktnummer 1. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er vist 2 ordestatuser. Jeg har hatt "Levert" en god stund, men har nylig skiftet til "Pakke Levert" så nå venter jeg spent på pakken.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fikk drakten i dag, nydelig. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Fikk drakta i dag Utrolig lett og behagelig å ha på seg Lenke til kommentar
olus Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 viss Norge vil ha en logo syns eg at de enten ska bruka en viking elle den der løvå i riksvåpene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå