Mr Walrus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg får drakta neste uke.. Lurer på hvordan den ser ut bak eller om den er helt plain.. Uansett jeg skal ha Hangeland bakpå Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hva er dette for noe dritt? Ikke noe flagg på den norske landslagsdrakta? Hva er det med folk i Norge og det å ikke ville vedkjenne seg flagget sitt nå for tida? Først 17.mai-toget der mange heller vil se alle andre flagg, og nå dette. Nei skal vi ikke like godt spille med det russiske flagget på brystet og det italienske på ræva når vi først er i gang? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er eit flagg på ryggen, heilt øvst, rett under kragen. Lenke til kommentar
olus Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Hva er dette for noe dritt? Ikke noe flagg på den norske landslagsdrakta? Hva er det med folk i Norge og det å ikke ville vedkjenne seg flagget sitt nå for tida? Først 17.mai-toget der mange heller vil se alle andre flagg, og nå dette. Nei skal vi ikke like godt spille med det russiske flagget på brystet og det italienske på ræva når vi først er i gang? Selv om det ikke er et norsk flagg, tror jeg ingen har problem med å forstå at det er noge norsk med det. Dragen er jo hentet fra den norrøne mytologien og fargene er jo i rødt, hvitt og blått Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 "Husk at dere spiller med dragen på brystet gutter!" Neste oppmuntring fra Hareide til spillerne. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Feilen med Hareide, i tillegg til at han er en moldenser med begrenset impulskontroll, er det faktumet at han tror han skal "trene" landslaget. Han burde heller lede laget! Han er nok ikkje frå Molde nei. Heller frå Hareid på Sunnmøre, noko namnet kanskje indikerer? Men i og med at han er so forferdeleg stygg å knote på bokmål er det vel ikkje so lett å vete kvar han kjem frå. Berre tull å ta vekk flagget meiner no eg. Endret 21. mai 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tåpelig, flaggfantasten i meg takler ikke slik utvikling. Ser mer ut som en Englandskopi. Helt enig. Har de som planlegger saker og ting i det hele tatt mistet all fantasi for kreativ egenart her i landet? Den ene dagen snikkopierer de Operahuset i Sidney, den neste Englands landslags-symbol. Direkte flaut vil jeg si Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 "Husk at dere spiller med dragen på brystet gutter!"Neste oppmuntring fra Hareide til spillerne. Neida! Nå skal dere jenter huske og ikke minst forvemmes over tanken på at I sitter her på taket i Hareid og stimulerer mine brystvorter! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 For en stygg logo... Når man ser drager så tenker man først og fremst på Asia. Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvorfor står det "nORGE" på logoen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 har egentlig ikke skjønt denne flagg debatten, det er flere landslag som ikke bruker flagget på drakta si! Her er noen eksempler: Elfenbenskysten England Nederland Tyskland Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Folk depper over å ha mistet det norske flagget, men vil ha bort "dragen", hvorfor ikke ha begge på drakta, jeg photoshoppa nettop et forslag som får både fans og NFF happy Legger ut bilde her nå, og sender kanskje bildet på mail til NFF Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nå har både Åge Hareide og kulturminster Giske blandet seg inn og de liker ikke endringen.... Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Dette er helt latterlig.. at folk utenfra skal komme på banen og prøve endre noe som er helt utenfor deres kompetansefelt provoserer meg sånn. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Flagget er tilbake på brystet. http://www.dagbladet.no/sport/2008/05/22/535975.html Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nei sier du det, og 300.000 norske kroner rett i dass pågrunn av kritikerne, det var jo vel brukte penger dere Lenke til kommentar
olus Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 jaja , nå he de bestemt seg for å lage en ny logo elle bare he flagge på brystet etter press Lenke til kommentar
mkon Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 greit å ha flagget der, men om du ikke så at det var norge drakta selv om drage logoen var der, så følger du lite med på fotball. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nei sier du det, og 300.000 norske kroner rett i dass pågrunn av kritikerne, det var jo vel brukte penger dere De hadde unngått dette om de hadde tatt hensyn til begrepet "inkludere". Å skylde på kritikerne blir bare merkelig. Hadde NFF luftet sine tanker i forkant og tatt opp en debatt før de brukte 300.000 på dette her så ville de spart seg bråket. Dette er ikke "på grunn av kritikerne", det er på grunn av slett arbeid i forkant. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ikke rart alle synger Hater NFF... For en idiotisk gjeng. Selv om mange landslag ikke har flagget på brystet, så betyr ikke det at Norge må følge alle andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå