Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer etter Vista-innstalasjon

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Da jeg startet opp maskinen i går kveld, ble plutselig ikke Vista funnet, og jeg begynte å formater og rette opp i dette i dag!

Instaleingen ble først avbrutt av en feilmelding jeg har glemt, men det sto noe om feil i restarten under selve instalasjonen, eller noe sånt!

Prøvde så på nytt, fikk da instalert, men fy f*** å treigt det gikk! Og da jeg ENDELIG var klar til å legge inn drivere og sånt, fikk jeg den samme feilmeldingen uansett hvilke fil jeg prøvde instalere; "Denne operasjonen returnerte fordi tidsavbruddsperioden utløp"

Så nå sitter jeg her da, med en maskin som nekter å funke og jeg trenger en fungerende maskin NÅ!!

Vær så snill å hjelp :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan fort være at disken din er syk

.

http://www.hitachigst.com/hdd/support/down...32_v413_b00.iso

Last ned og brenn ut, finner denne feil av noe slag er det på tide med ny disk/sende inn å få ny på garanti om du har det.

Satte inn Linux-CD nå, og det funker da..

Programmet fant feil på disken! pratet med support der den var kjøpt, så nå må den sendes inn;)

Takk for hjelpen Raven!!

Endret av beverpower
Lenke til kommentar
Kan fort være at disken din er syk

.

http://www.hitachigst.com/hdd/support/down...32_v413_b00.iso

Last ned og brenn ut, finner denne feil av noe slag er det på tide med ny disk/sende inn å få ny på garanti om du har det.

Satte inn Linux-CD nå, og det funker da..

Programmet fant feil på disken! pratet med support der den var kjøpt, så nå må den sendes inn;)

Takk for hjelpen Raven!!

Bare hyggelig å kunne være til hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...