Eksempel Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei. Er det lovlig at vi har matteeksamen uten å ha fått utdelt mattebøker som har oppfyllt kravene etter kunnskapsløftet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Samme lurer jeg også på, vi har ikke fått nye lærebøker. Lenke til kommentar
Toron Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er dette virkelig noe å bry seg om? Selv om dere ikke har de "riktige" bøkene så betyr vel ikke det at læreren deres ikke vet hva som er pensum. Men for å svare på spørsmålet deres så tviler jeg veldig sterkt på at det er ulovlig siden det da er garantert at man hadde hørt et ramaskrik i media om hvor forferdelig det hadde vært. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vær bare flinke barn og ta eksamene deres nå, da! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det er litt vel mange elever/studenter som skal skrike opp om alt de mener er ulovlig. Det er ikke sikkert det er ulovlig bare fordi dere er uenige Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Var nå da ikke det jeg mente, hadde eksamen idag å det gikk greit, men det var oppgaver der som klassen/parallell klassen ikke hadde sett, dermed sende læreren en beskjed om det. Som f.eks forsvinningspunkter. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det med forsvinningspukter hadde vi heller aldri hatt. Den oppgaven burde ikke ha noe å si på karakteren imo.. Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Det med forsvinningspukter hadde vi heller aldri hatt. Den oppgaven burde ikke ha noe å si på karakteren imo.. Nei, det var enkelte ting som ikke 10. klasse-bøkene våre hadde. Og det sto heller ikke i pensum. Jeg gjettet 2. = ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå