Robinvi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skjønner ikke at folk er fornøyd med at det blir sendt ut i dag, når serverne åpner 00.00 om det ikke blir noen forsinkelser Jeg er level 50 og vil ha mountene mine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvor lang tid tar det før man får mail fra GameZone med info om AoC? Altså koder og slikt som jeg hører enkelte har fått Lenke til kommentar
Kald Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg bestilte min forrige søndag og fikk mailen med kode et par timer seinere. Ble litt overrasket over at en faktisk var på jobben da. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det tok veldig lang tid for CDON å sende ut pakken gitt. Fikk melding om at den var levert på tirsdag, og først i dag er den levert inn. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har sendt inn skriftlig klage til CDON. Håper flere forteller de hvor elendige de er. Jeg forhåndsbestilte tidlig i april, og enda klarer de ikke å levere spillet innen release. Makan til drittsjappe. Lenke til kommentar
ViD Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg prøver å legge inn cdkeyen på hjemmeisden til ageofconan. Men, får "No offer found for given key Check that you have typed it correctly Please contact Customer Support for further assistance" Er det sånn at man ikke kan legge inn cdkeyen før kl er 00.00? Noen som vet hvordan det fungerer? Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Bestilte fra Gamezone klokken 1400 i går, i dag lå det i postkassen. Det må jeg si... Endret 22. mai 2008 av Kransen Lenke til kommentar
blackops Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Da er eg trekt for og fått kvittering av elkjøp for min AoC CE. Noke som betyr at de må ha sendt pakken Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Da er eg trekt for og fått kvittering av elkjøp for min AoC CE. Noke som betyr at de må ha sendt pakken De sendte alle tidlig i morges, men jeg tror det tok litt tid å sende ut e-mail til alle sammen, fikk nettop kvitering også. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Til deg som lurte på om du måtte vente til 00:00 med å legge inn koden. Du trenger ikke å vente, du burde ta kontakt med retaileren og evt. Funcom. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bestilte fra Gamezone klokken 1400 i går, i dag lå det i postkassen. Det må jeg si... Samme her omtrent og jeg bor i Narvik, til Gamezone (og Posten for engangs skyld, vanligvis tar det 4 dager fra Oslo og Gamezone ligger i Kristiansand). Lenke til kommentar
haffi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skjønner ikke at folk er fornøyd med at det blir sendt ut i dag, når serverne åpner 00.00 om det ikke blir noen forsinkelser Jeg er level 50 og vil ha mountene mine WTF? hvor mye har du gamea? Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 er 2 lvl 80 på wildsoul servern, så han er ikke alene om å skaffe liv Lenke til kommentar
ViD Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Til deg som lurte på om du måtte vente til 00:00 med å legge inn koden. Du trenger ikke å vente, du burde ta kontakt med retaileren og evt. Funcom. Jeg fikk registrert meg på siden med cdkeyen. Men er det sånn at jeg skal legge inn cdkeyen når jeg er logget inn også? eller er alt i orden da? Jeg får ikke logget inn med mitt brukernavn og passord innpå selve spillet. Er det også normalt? Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bestilte fra Gamezone klokken 1400 i går, i dag lå det i postkassen. Det må jeg si... Samme her omtrent og jeg bor i Narvik, til Gamezone (og Posten for engangs skyld, vanligvis tar det 4 dager fra Oslo og Gamezone ligger i Kristiansand). W T F. Jeg bestillte preorder CE edition for 3 måneder siden, og jeg har enda ikke fått det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå