Xp3ri3nZ Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Ja dei skal bara våge seg, viss eg ikke får pakken på fredag så skulle det bara mangle. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Bestilte min fra gamezone og fikk den 2 dager etterpå. Den har ligget her på skrivebordet siden tirsdag Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Fikk min fra Spaceworld i går, så den ligger klar på pulten hjemme. Også dinga jeg lvl 30 ingame.. Så det var en flott dag i går gitt Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Syns det er dårlig at absoluttspill enda ikke har fått varer/sendt dem. Snakker nå om AoC CE.. Lenke til kommentar
nih Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Har du ikke lest Absoluttspill posten som flyter rundt her? De fikk vistnok 2900 bestillinger sendt ut i løpet av gårsdagen. Endret 22. mai 2008 av nih- Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Snakket med Elkjøp nå, de kommer til å sende ut idag og med normal postgang mener de at vi har det til imorgen. Altså 1 døgn med posten ? Særlig ! Kommer absolutt ikke til å få det før helga. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Fikk AoC fra Absolutt Spill i dag. Bor i gokk Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Snakket med Elkjøp nå, de kommer til å sende ut idag og med normal postgang mener de at vi har det til imorgen. Altså 1 døgn med posten ? Særlig ! Kommer absolutt ikke til å få det før helga. Herregud i himmelen sender det i dag ja, det bør ligge i postkassen min i mårå nå eg kommer hjem fra jobb. Skal ringe elkjøp å hørre om dei kan garantere meg det. Dei har hatt plenti med tid til å sende dette ut, fatter ikke hvorfor dei må vente til siste dagen før dei sender det ut! Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Snakke med elkjøp pakken hadde ikke blitt sendt enda, men hun dama trodde at den skulle bli sendt i dag. Og kanskje eg fikk den i morgen. Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hmm.. Det kan jo bli spennende. Særlig siden lageret dems ligger i Sverige. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Helt fantastisk av elkjøp, sitter nok der å ler å koser seg ja! Nå som dei er så godt i gang kunne dei jo like godt sende det i morgen. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Weee, da får jeg også ringe å kjefte på elkjøp... Er det mulig :S Når åpner serverne for alle i morgen egentlig? Endret 22. mai 2008 av Dr3as Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) ¤%#¤&¤¤#"&¤ fikk mail fra cdon.com at det ikke ser ut som om de rekker å levere meg innen release dag faen azz skal aldri kjøpe fra dem mer Endret 22. mai 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
master_al Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Fikk det fra gamezone idag, og jeg bor i Bodø Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 CDON kan dra til ........ Min ankom Oslo først idag, og jeg bor ganske langt nord. Som regel tar det minst to dager fra Oslo... Kjenner jeg blir forbanna. Hvor vanskelig kan det være å sende ut en dag eller to tidligere? Og nei, det er ikke det at Funcom ikke har sendt de ut for seint. Har lest om flere som har fått de for flere dager siden. Abbyjr: Snakka du med CDON? Altså tok du kontakt med de aktivt? Hadde de noen forklaring på hvorfor de var så sein? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Vel, på Elkjøp kontoen min nå, så står det Sendt ^^ Men har ikke fått noe mail, og ikke noe sporingsnummer hm.... må nok ringe dem ja... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 har ringt dem selv, dem har sendt ut allt nå i dag får faen meg bare håpe det komemr i morgen. de ble sendt fra Bonver eller noe sont, en utleveringsplass for elkjøp Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Skjønner ikke at folk er fornøyd med at det blir sendt ut i dag, når serverne åpner 00.00 om det ikke blir noen forsinkelser Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Det er jo helt latterlig å sende ut dagen før release. De kan ikke tenke akkurat veldig mye. Greit nok for de som bor i Oslo, men ellers i utkantnorge... vel vel, håper jeg kan spille på early accesskontoen til over helga... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Deler samme skjebne som deg så du har min sympati. Når det gjelder de med EA så kan det se ut som om det er mulig å spille i 10 dager på den kontoen fra den 17. Følgende står skrevet på forumet av en moderator: Hi Ea comes with 10 days game time that will allow all boxes to reach you guys Plenty of time to register the retail key. Tahi http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=6703 Endret 22. mai 2008 av firberblad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå