Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ble litt dårlige bilder, tatt med mobilen. kartet ser mye bedre ut i virkligheten Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Legg merke til den retro-stolen i bakgrunnen :!: Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 faen, redd for at den ikke passer inn i postkassen min eller, jeg vet den ikke gjør det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Legg merke til den retro-stolen i bakgrunnen :!: den retro stolen er utrolig deilig å sitte og slumre litt i når jeg er trøtt på arbeid;) jobber som ikt lærling i kommunen så har som oftest god tid. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fikk min kopi fra gamezone.no idag og. Bor i Kristiansand så det var forventet at jeg skulle få det i tide - ellers hadde jeg vel gått ned til de og tatt en liten prat Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 naice bilder!!! gleder meg som faen til eg får CE nå ja! måtte dere hente på post kontoret? tviler på at den passer i en post kasse Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 CE kommer til nærmeste postkontor Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ja ok. får bare håpe elkjøp får det ut til post kontoret mit innen fredag da. viss ikkje blir det saksøking. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ja ok. får bare håpe elkjøp får det ut til post kontoret mit innen fredag da.viss ikkje blir det saksøking. haha, samme her:D Har sendt mail og sport om jeg vil ha det til fredag. Pleier de å bruke lang tid på å svare? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kommer det til å by på problemer at jeg bestilte CE som brevpost? Virker jo veldig massiv Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Da var AoC installert og oppdatert. Så var det bare å vente til 00:01 på fredag ................. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Legg merke til den retro-stolen i bakgrunnen :!: den retro stolen er utrolig deilig å sitte og slumre litt i når jeg er trøtt på arbeid;) jobber som ikt lærling i kommunen så har som oftest god tid. hehe ja den ser faktisk ut som den er god å sitte i:) Uansett Grattis med den digge utgaven av spillet:) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Da var AoC installert og oppdatert. Så var det bare å vente til 00:01 på fredag ................. Er det offisiell åpning av serverne? Var vel rundt 14.00 på USA releasen? (lokal tid) Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 *Grumble* irriterende at elkjøp fortsatt ikke har sent =( Står fortsatt som "Reservert" til meg... De kunne iallefall satt status til "klar for sending" eller noe sånt =S Jeg får ikke til å øve til Norsk eksamenen for i morgen, hvis jeg ikke VET at spillet er på vei =( Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 helt enig, vi har jo ikkje hørt noe fra dem, sysnd em bør begynne og raske på nå! viss ingenting sje ri morgen ringer eg og ber om og få snakke med sjefen i hele elkjøp! Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvordan fikk dere statusen på bestillingen fra Elkjøp? Skulle ikke de liksom begynne å sende i dag? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvordan fikk dere statusen på bestillingen fra Elkjøp? Skulle ikke de liksom begynne å sende i dag? De sa Onsdag eller Torsdag, jeg begynner nesten å lure på om de ikke kommer til å sende før Fredag =S Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 *Grumble* irriterende at elkjøp fortsatt ikke har sent =( Står fortsatt som "Reservert" til meg... De kunne iallefall satt status til "klar for sending" eller noe sånt =SJeg får ikke til å øve til Norsk eksamenen for i morgen, hvis jeg ikke VET at spillet er på vei =( Har også bestillt fra elkjøp hvor ser du denne infoen ? Har du fått sporingsnummer? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) *Grumble* irriterende at elkjøp fortsatt ikke har sent =( Står fortsatt som "Reservert" til meg... De kunne iallefall satt status til "klar for sending" eller noe sånt =SJeg får ikke til å øve til Norsk eksamenen for i morgen, hvis jeg ikke VET at spillet er på vei =( Har også bestillt fra elkjøp hvor ser du denne infoen ? Har du fått sporingsnummer? Du finner det hvis du logger inn på Elkjøp med kontoen du brukte når du bestillte. Og sporingsnummer får du ikke før det blir sendt, noe som de tydelighvis ikke har lyst til å gjøre med det første =( Elkjøp må da være den eneste netbutikken som ikke har begynt å sende ut enda =S Endret 21. mai 2008 av wildex999 Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Er ikke registrert på elkjøp sine sider, kan eg gjøre det nå og sjekke? Helt utruligt at de er så paranoide får å sende det ut tidlig. Går jo ikke an å spille det før på fredag uannsett. Viss ikke eg får det på fredag så skal eg ha erstatning får eg har tatt meg fri på fredag og lørdag får og spille Age of Conan. Endret 21. mai 2008 av Xp3ri3nZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå