wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg vil tro den er registrert hvis den ikke finner noe mer på nøkkelen. Gå inn på kontoen din å se om du finner noe om at den er registrert. Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg sendte melding til Funcom om dette, dersom jeg ikke kan se at jeg har hele pakken. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Og da var min CE på veg også Deilig å få en forsikring på at jeg får en CE, og at jeg ikke blir offer for butikken som andre personer har blitt. Bestillte fra CDON Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Og da var min CE på veg også Deilig å få en forsikring på at jeg får en CE, og at jeg ikke blir offer for butikken som andre personer har blitt. Bestillte fra CDON Når fikk du bekreftelsen fra cdnon? Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Fikk mailen 5/20/2008 11:03 pm Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Fikk mailen 5/20/2008 11:03 pm Hmm, da spørs det om jeg ikke bør sende de en mail Takker for svaret Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Heh, jeg snakket med elkjøp I stad(Ja, igjen) Og denne gangen fikk jeg snakket med noen som viste litt.Hun a sa at de ikke hadde fått lov fra Funcom å sende tidlig(Grunnet release dato blah blah) Men at de mest sannsynelig ville få sent det ut på enten onsdag eller torsdag, da de fortsatt venter på å få spillet sendt til dem fra et lager i sverige. Spillene blir sendt til de forskjellige butikkene runt om kring(Hovedbutikker i byene etc.) som igjen sender de videre til sine respektive kunder som har bestillt på nett. Og ja: De som bestillte med Postpakke som fraktmetode, får sporingsnummber, yay On-Topic: Hvilken version bestillte du Silentspy? CE eller vanlig? Fy faen angrer eg bestillte i fra elkjøp får det vell om 2 uker ikke faen om dei klare å få sendt det ut til fredag. Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 bare så dere er klar over det, Gamezone sendte ikke ut mail til meg, men likevell kom det i posten. Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 bare så dere er klar over det, Gamezone sendte ikke ut mail til meg, men likevell kom det i posten. Men status hos cdon.com står som "ikke sendt" fortsatt, og jeg fikk pre-codes av de 16.mai....så akkurat nå angrer jeg på at jeg bestilte hos cdon... Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Absoluttspill sender vel ut i dag, samme med Elkjøp tror jeg, kanskje cdon gjør det også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 akuratt vært på postkontoret og hentet min ce nen var stor, men utrolig fin Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Haha, hadde fått min kopi i posten fra Gamezone jeg også! Synd jeg ikke sjekket posten i går Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 akuratt vært på postkontoret og hentet min ce nen var stor, men utrolig fin Cmon ppl, pics plz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 akuratt vært på postkontoret og hentet min ce nen var stor, men utrolig fin Cmon ppl, pics plz kommer, skal bare bli ferdig med lunsjen Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Bestilt hos elkjøp også. Offtopic: kan man bruke /claim kommandoen for preorder itemsa på flere charrs eller bare en? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Bestilt hos elkjøp også. Offtopic: kan man bruke /claim kommandoen for preorder itemsa på flere charrs eller bare en? Du kan bruke /claim på alle character du har på kontoen med pre-order/CE. lord nuker: *Banker i border* Bilder, bilder, bilder, bilder.... Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 har enda ikke fått svar fra funcom, men dette sto i Support siden Question:When registering my key the system says "No offer found for given key"? Answer:The most common error is that you typed your key incorrectly, however you are probably not reading this FAQ if that was the case. The second most common error is that the key has already been used. If trying to register a pre-order key, please contact your retailer to ensure that the key you have been given is unique. If your retail key is not working please contact Funcom Customer Service through https://register.ageofconan.com/customerservice/supportmail Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Bestilt hos elkjøp også. Offtopic: kan man bruke /claim kommandoen for preorder itemsa på flere charrs eller bare en? Du kan bruke /claim på alle character du har på kontoen med pre-order/CE. lord nuker: *Banker i border* Bilder, bilder, bilder, bilder.... bildene kommer nå måtte ta med cola flaska så du får en vis peil på høyde Endret 21. mai 2008 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 NICE =D Ingen stygg hvit linje på toppen av boksen Kartet så litt rart ut, men ellers bra ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå