Silentspy Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) yep i dag fikk jeg min kopi i posten, noen andre som har fått den også? bestilte på gamezone. Endret 20. mai 2008 av Silentspy Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Din heldiggris! Håper at min kopi kommer innen fredag, de sender ut fra absoluttspill i morgen. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 :o Allerede? Hmm.. nekter å tro at Spaceworld er så effektive, så ligger nok ikke noe i postkassen min når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Jepps fikk den i dag Uansett ikke så farlig om jeg hadde fått den senere, har jo EA Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Ut over forhandsbestillingspremiar, vil box-versjonen ha noko som helst som early access ikkje har? Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Installasjonen var litt annerledes i forhold til early access.. men ser helt likt ut egentligt Lenke til kommentar
Johari Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 fikk mail om at platekompaniet hadde sendt ut sine i dag. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som har fått fra CDON? Collector's edition that is. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Ser ut som spillet har begynt å dukke opp på div. steder ja. Var innom EBgames der jeg forhåndsbestilte, de hadde fått inn spillet, men ville ikke gi det til meg før 23. Men er jo ikke noe krise, har jo EA. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Ut over forhandsbestillingspremiar, vil box-versjonen ha noko som helst som early access ikkje har? De som har EA får også box versjonen. Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, sjølvsagt, eg berre lurte på om det var vits å glede seg til eg får det i posten eller ikkje. For slik det er no verkar det som om eg berre skal lese av cd-keyen og så halde fram der eg allereie var, og då syns eg dei like godt kunne distribuert spelet fullstendig digitalt for dei som ikkje har ein trang til å ha ein boks ståande i hylla si og same støv. Lenke til kommentar
alike Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som vet når cdon sender ut? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Håper faen meg Elkjøp sender ut snart. dem har ikkje snedt i dag :S dritt butikk. får drt vell ikkej før neste uke. skulle drept hele elkjøp. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 skulle drept hele elkjøp. Eller så kan du jo eventuellt ringe/sende en mail og spørre når de sender? Lenke til kommentar
Sti9nsky Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 yep i dag fikk jeg min kopi i posten, noen andre som har fått den også? bestilte på gamezone. Hm. Spennende. Kanskje den er i postkassa når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg tviler sterkt, men det er jo lov å håpe. Skulle gjerne kommet i gang med å tanke nytt image før jeg innstallerer osv... Hyboria kommer til å bli folksomt til helgen. Hehe Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Det vil vel være mulig å dra i butikken (platekompaniet) etter jobb på fredag å bare gå å kjøpe spillet uten for my mikk makk? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Heh, jeg snakket med elkjøp I stad(Ja, igjen) Og denne gangen fikk jeg snakket med noen som viste litt. Hun a sa at de ikke hadde fått lov fra Funcom å sende tidlig(Grunnet release dato blah blah) Men at de mest sannsynelig ville få sent det ut på enten onsdag eller torsdag, da de fortsatt venter på å få spillet sendt til dem fra et lager i sverige. Spillene blir sendt til de forskjellige butikkene runt om kring(Hovedbutikker i byene etc.) som igjen sender de videre til sine respektive kunder som har bestillt på nett. Og ja: De som bestillte med Postpakke som fraktmetode, får sporingsnummber, yay On-Topic: Hvilken version bestillte du Silentspy? CE eller vanlig? Endret 20. mai 2008 av wildex999 Lenke til kommentar
microtom Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Håper faen meg Elkjøp sender ut snart. dem har ikkje snedt i dag :Sdritt butikk. får drt vell ikkej før neste uke. skulle drept hele elkjøp. Skulle vel heller knærta norsklæreren din du? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Håper faen meg Elkjøp sender ut snart. dem har ikkje snedt i dag :Sdritt butikk. får drt vell ikkej før neste uke. skulle drept hele elkjøp. Skulle vel heller knærta norsklæreren din du? :!: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 skulle drept hele elkjøp. Eller så kan du jo eventuellt ringe/sende en mail og spørre når de sender? har sendt rundt 6-7 mails til dem sidne fredag så det nytter ikkje. ringte i går og da sa en dame at dem skulle snede `de nermeste dagene` er vell 2-3 uker etter release for dem det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå