gamer73 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ja..er det mulig å dempe/slå av det at blodet spruter osv? Jeg ser for meg at jeg kommer til å bli temmelig lei slikt etter en stund. Håper spillet har muligheter for å spille det i litt mer "gladvold" modus:) Lenke til kommentar
Johari Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 fins mulighet til å skru den helt av om du vil. Bare å lete litt rundt i Options. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 fett:) Jeg har ikke spillet enda så bare lurte:) Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Skulle det ikke sprute blod på skjermen? Jeg har til gode å se noe til det. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Skulle det ikke sprute blod på skjermen? Jeg har til gode å se noe til det. Det er bare når det er fatalities Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg får masse blodsprut på skjermen når jeg får en fatality. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå