Gå til innhold

Kjøpe microsoft points på Xboxen

Jaudu

Anbefalte innlegg

har sett at det er MYE billligere å kjøpe microsoft points på xboxen enn i butikken.

Er skeptisk til å legge inn kortnummer inne på xboxen, automatisk trukking osv.

Hva anbefaler dere? er det sikrere å bare kjøpe i butikken, eller er det ganske sikkert og enkelt og kjøpe på xboxen.

hva hvis jeg vil slette kortnummeret? er det enkelt?

er det enkelt og også legge inn et nytt nummer hvis jeg får nytt kort?

Men når jeg har lagret kortet inne på xboxen, hvis jeg kjøper 3mnd live i butikken trekker den fra kortet automatisk når den 3mnd går ut?

Takk for all hjelp!

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Jurigs skrev:
har sett at det er MYE billligere å kjøpe microsoft points på xboxen enn i butikken.

Er skeptisk til å legge inn kortnummer inne på xboxen, automatisk trukking osv.

Hva anbefaler dere? er det sikrere å bare kjøpe i butikken, eller er det ganske sikkert og enkelt og kjøpe på xboxen.

hva hvis jeg vil slette kortnummeret? er det enkelt?

er det enkelt og også legge inn et nytt nummer hvis jeg får nytt kort?

Men når jeg har lagret kortet inne på xboxen, hvis jeg kjøper 3mnd live i butikken trekker den fra kortet automatisk når den 3mnd går ut?

Takk for all hjelp!

Kjøper alle points direkte via XBL og har ingen betenkligheter med det.

Jeg frykter ikke noen form for svindel fra MS og mine kontoutskrifter har heller ikke påvist at Mr. Gates har fått råd til en ekstra skive ost på burgeren som følge av litt ekstra fakturering av mitt visakort.

Jeg har lest at folk her inn har hatt litt problemer med å slette kortinformasjonen fra XBL, men hvor omfattende dette er må nesten noen andre skrive.

Hva nye kort angår så er dette svært enkelt. Faksisk så enkelt at jeg siden mitt innkjøp av boksen (ved lansering for de som måtte lure) nå med letthet kan se nøyaktig hvor mange visakort jeg har mistet på fylla.

15 er det magiske nummeret tror jeg :fun:

Lenke til kommentar
  Jurigs skrev:

Har lurt på det samme jeg og... Vet ikke om jeg skal kjøpe XBL fra butikken, Xboxen eller nettside(husker ikke hva den siden het nå igjen, men tror det var gamerpoints eller noe sånt?). Samme gjelder det for Microsoft Points... vil ha en del sånn at jeg kan kjøpe sanger til Rock Band når det kommer ut:D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Microsoft poeng som man har fått som del av en giveaway, konkurranse e.l. kan gå ut på dato, datoen står i så fall spesifisert på kodekortet. Vanlige poeng som er kjøpt i butikk eller via Xbox Live utløper ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...