1xhans1 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei... PC-en min starter ikke opp, hovedkortet får strøm, lampen lyser...men jeg hører bare en liten lyd når jeg trykker på start knappen, ingenting skjer. Har prøvd 2 forskjellige start knapper nå.. Er ganske sikker på at de er kobla riktig til hovedkortet... Kan noen hjelpe meg? Takk.. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Dette var utrolig lite informasjon og gå på. Anbefaler deg å skrive litt om hvilke komponenter du har i pcn din og slikt om du forventer hjelp. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Og om dette er første gangs oppstart ev egenbygget PC? Lenke til kommentar
1xhans1 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Fan ut at Den lille lyden kommer fra PSU... jeg byttet netopp PSU fordi den gamle slutta å virke. Denne PSU'en funker i en annen pc.. Maskin: Hovedkort: Abit ip35-e Ram: 4gb geil value 6400 800mhz (Har prøvd å ta ut én brikke) GPU: Msi Geforce 9600gt PSU: 460W (Pcen min kjørte fint på den gamle 400w'en min). CPU: Q6600 Har også prøvd å resette bios Lenke til kommentar
1xhans1 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Fant løsningen! Måtte plugge i 2x4pin kontakt på hovedkortet, på den gamle psuen brukte jeg en 6 pins bare! YEsss! MEn nå kommer det "NTLDR mangler" under oppstart >_> typisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå