kottila Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nintendos versjon av XBLA er endelig lansert i Europa og følgende spill er tilgjengelig fra første stund. -Dr. Mario & Germ Buster: 1000 Wii Points -Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King: 1500 Wii Points -LostWinds: 1000 Wii Points -Star Soldier R: 800 Wii Points -Toki Tori: 900 Wii Points -TV Show King: 1000 Wii Points Jeg skal ha FFCCMLK + noe DLC og enten Lost Winds eller Toki Tori (ender sikkert opp med begge) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg skal ha FFCCMLK + noe DLC og enten Lost Winds eller Toki Tori (ender sikkert opp med begge) Jeg må bare le av disse lange forkortningene. Tar litt av enkelte ganger Skal laste ned LostWinds straks jeg kommer hjem fra arbeid. Det jeg gleder meg mest til. Så blir det vel Dr. Mario, og muligens TV King. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvis noen her har lastet ned Dr. Mario, si litt om det, har tenkt å laste det ned selv, vil høre litt av massens meninger Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg ser at en tråd om dette er laget i forbindelse med forsiden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=955222 Diskusjonen fortsetter der. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg